Ach waarom nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:19 schreef drumstickNL het volgende:
Zal ik dan maar eens hier posten tong?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:00 schreef tong80 het volgende:
Iemand een verklaring over het succes van dit topic ?
Bij jou moet ik altijd denken aan heftige sex in de zomer en dat de buren de brandweer bellen omdat ze denken dat er een jankende kat in een boom zit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef prupke het volgende:
Geen idee
Ik vroeg me wel af waar ik de spelfouten uit de mannentester kon vertellen
(is er dus eigelijk een topic voor spelfouten in boeken?)
Spelfouten, echt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef prupke het volgende:
Ik vroeg me wel af waar ik de spelfouten uit de mannentester kon vertellen
(is er dus eigelijk een topic voor spelfouten in boeken?)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd denken aan heftige sex in de zomer en dat de buren de brandweer bellen omdat ze denken dat er een jankende kat in een boom zit.
blz 167 : Ik draait kleine cirkeltjes met de douchekop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spelfouten, echt?Kom maar op!
![]()
Ik heb ooit De gelukkige huisvrouw gelezen en dat vond ik een verschrikkelijk boek. Sindsdien nooit meer wat van haar gelezen. Maar het gaat over seks hè, dus het zal wel verkopen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:31 schreef prupke het volgende:
blz 167 : Ik draait kleine cirkeltjes met de douchekop.
blz 182 : Ask not what you country can do for you....ask what you can do for your country....
Ik las een recensie waarin de recensent zei: Ik heb me er uitstekend mee vermaakt, maar waarschijnlijk niet op de manier zoals de schrijfster had bedoeldquote:ik vind het niet in de literatuur thuishoren maar het is redelijk vermakelijk om te lezen... je hoeft er niet bij na te denken zeg maar
Ik heb de uitgever al gemaild...mocht er een herdruk komen ..of ze die fouten er uit wilden halen voor hun eigen bestwil zeg maarquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Haar uitgeverij werkt ook al niet mee, dat zijn dingen die eruitgehaald hadden moeten worden.
[..]
Ik las een recensie waarin de recensent zei: Ik heb me er uitstekend mee vermaakt, maar waarschijnlijk niet op de manier zoals de schrijfster had bedoeld
Coolquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben monogaam en Heleen van Royen niet....
misschien dat daarom dit topic groot succes verdient?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |