Nakkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zaterdag een date met dat meisje uit Groningen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zaterdag een date met dat meisje uit Groningen
Mediamarkt of telefoonturkquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef Gamer_V het volgende:
Waar haal ik een mobiele oplader vandaan?
Nakkenquote:
Juist, gewoon iets schattigs van makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Gewoon terug gaan, zeggen dat je cavia het bonnetje heeft gebruikt als nestmateriaal en dat je diezelfde avond nog met d'r wilt stappen.
Bios is niet altijd even ideaal, maar toch altijd leuk vind ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nakken
Ze komt naar Leeuwarden, eerst ergens wat eten en daarna bios. Ze stelde zelf voor om hier te blijven slapen, dus dan doen we dat.
Bios is niet echt iets voor een date, aangezien je geen conversaties kan voeren. Maar ach, we zien wel.
Fuckedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Gamer_V het volgende:
Godsamme, ik moet zo ergens heen, maar ik weet het huisnummer niet. Mobiel leeg, vriend hier ook geen mobiel en het gebouw is al bijna verlaten omdat het na vijf uur is
Is het een huis of een appartement? In het eerste geval is het gewoon het huis met alle fietsen en weet ik het wat ervoor, als het een appartement is dan struimel je gewoon wat rond totdat je andere gasten ziet die naar een feestje gaan...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Gamer_V het volgende:
Godsamme, ik moet zo ergens heen, maar ik weet het huisnummer niet. Mobiel leeg, vriend hier ook geen mobiel en het gebouw is al bijna verlaten omdat het na vijf uur is
Dude, nee, doe de dag erna maar verslagquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er wel zin in![]()
Uiteraard om het uur verslag omdat ik een "blaasontsteking" heb.
Alles voor mijn SC broeders.
Er komt maar een persoon of zes en ik gok dat het tussen alle andere studentenwoningen zit ... gelukkig weet ik vrij zeker dat het nummer onder de honderd zatquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Is het een huis of een appartement? In het eerste geval is het gewoon het huis met alle fietsen en weet ik het wat ervoor, als het een appartement is dan struimel je gewoon wat rond totdat je andere gasten ziet die naar een feestje gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |