Goede scheet laten wil ook welles helpenquote:Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh boy were you wrong. Ik zit altijd wel met iets in mijn maag. En niet omdat ik constant eet. (Wat ik niet doe
)
[..]
Misschien.
Komt je vriendlief met zo'n ding thuisquote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, hij staat er iig niet bloot op. Ik schrik nergens meer van na mijn buurjongetje in jockstrap.
Het woord is gevallen: jockstrap. Ik heb zoiets nog nooit in het echt gezien, laat staan aangeraakt, maar wat vind ik dát een walgelijke, vreselijke dingen!En de mensen die het dragen kan ik nooooit meer serieus nemen!
Maar ja, dan zul je zien dat de mensen van wie je het minst verwacht dat ze die dingen hebben, dat die juist die dingen hebben.![]()
Zo, heb ik dat ook even gezegd.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet, Waxxer. Dus je kan me serieus nemen.
Nou ja, eh, hij voelt zich niet gebonden.quote:Op maandag 28 september 2009 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komt je vriendlief met zo'n ding thuis![]()
Maar leuk buurjongetje dan?
Foto?quote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, eh, hij voelt zich niet gebonden.Die buurjongen dan.
Het erge is, hij heeft ee profielen: één met hoofd en de ander met jockstrap. Maar wel pal voor hetzelfde wasrekje op de foto.quote:
De cup zit daarin.quote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik snap niet waarom sporters dan zo'n ding nodig hebben.
Ik kan een man in jockstrap toch nog net ff iets serieuzer nemen dan een man in stringquote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, hij staat er iig niet bloot op. Ik schrik nergens meer van na mijn buurjongetje in jockstrap.
Het woord is gevallen: jockstrap. Ik heb zoiets nog nooit in het echt gezien, laat staan aangeraakt, maar wat vind ik dát een walgelijke, vreselijke dingen!En de mensen die het dragen kan ik nooooit meer serieus nemen!
Maar ja, dan zul je zien dat de mensen van wie je het minst verwacht dat ze die dingen hebben, dat die juist die dingen hebben.![]()
Zo, heb ik dat ook even gezegd.
Ik heb best een bipsje tegenwoordig!quote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar weet je wel, dat bijvoorbeeld.... Ang3l zo'n ding heeft. Ik moet dat niet weten. Maar volgens mij heeft hij dat ook niet, want dan zakt hij af!Wat ik niet negatief of kwetsend bedoel!
Maar is dat dan ook echt als ondergoed, of hoort daar dan weer ondergoed onderquote:
Er hoort in het origineel nog een schelpje te zitten om de balletjes te beschermen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik snap niet waarom sporters dan zo'n ding nodig hebben.
Daar gaat het ondergoed of de sportbroek overheen, voor zover ik weet. Ik zal het even voor je navragen als Brad zo thuiskomt, okee?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook echt als ondergoed, of hoort daar dan weer ondergoed onder? Ik snap het niet.
En die kan niet in een gewone boxer?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er hoort in het origineel nog een schelpje te zitten om de balletjes te beschermen.
Nou ja, het is niet zo dat ik echt megageinteresseerd ben in jockstrapsquote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar gaat het ondergoed of de sportbroek overheen, voor zover ik weet. Ik zal het even voor je navragen als Brad zo thuiskomt, okee?
Ja nou jij bent tien centimeter kleiner dan ik, maar ik ben de helft zwaarder!quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb best een bipsje tegenwoordig!
Belemmert de bewegingsvrijheid, denk ik. Verder zijn jockstraps natuurlijk VEEL ouder dan boxerbriefs.quote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die kan niet in een gewone boxer?
Weet ik veel!quote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die kan niet in een gewone boxer?
Ach ik heb net ook gejankt, om een pop.quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou jij bent tien centimeter kleiner dan ik, maar ik ben de helft zwaarder!Ik zit hier gewoon te janken, dat mag je best weten.
Een toque heb ik wel eens gezien bij karate. Daar zitten al stiekkies aan.quote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Belemmert de bewegingsvrijheid, denk ik. Verder zijn jockstraps natuurlijk VEEL ouder dan boxerbriefs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |