abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73196592
Okay mijn moeder zit met de handen in het haar... We hebben een Stokke stoel, en die heeft dringend een andere bekleding nodig, maar nu zijn die malloten daar sinds 2006 over gegaan op het maken van alleen maar baby stoelen

(Beetje debiel als je het mij vraagt)

Dus weet iemand waar je bekleding voor Stokke stoelen kan kopen? Of welk bedrijf nu Stokke stoelen verkoopt wellicht onder een andere naam, het lijkt mij sterk dat ze zo plotseling zijn gestopt met het maken van zo'n serie stoelen...

Het gaat om de Stokke Gravity Chair

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alvast bedankt
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Boks-Chick maandag 28 september 2009 @ 22:42:28 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_73196808
Kan je niet gewoon naar een goede meubelmaker gaan? Die kunnen dat volgens mij gewoon bij elke stoel.
Het prijskaartje zal voor de meer bijzondere stoelen wellicht wat hoger liggen, maar toch.
lolwut
pi_73196863
quote:
foto Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef BrandX het volgende:
Kan je niet gewoon naar een goede meubelmaker gaan? Die kunnen dat volgens mij gewoon bij elke stoel.
Het prijskaartje zal voor de meer bijzondere stoelen wellicht wat hoger liggen, maar toch.
Ik hoef de stoel zelf niet. We hebben er al 1 en die kan nog tientallen jaren mee. Het gaat me om de hoezen die om de kussens zitten.

[edit] jij hebt het waarschijnlijk ook over de hoezen bij beter lezen, ik vraag mij gewoon af of er geen makkelijkere oplossing is.
  Boks-Chick maandag 28 september 2009 @ 22:45:33 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_73196906
quote:
foto Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik hoef de stoel zelf niet. We hebben er al 1 en die kan nog tientallen jaren mee. Het gaat me om de hoesen die om de kussens zitten.
Dat zeg ik
meubelmakers, of meubelstoffeerders. Die doen dit gewoon
lolwut
  Boks-Chick maandag 28 september 2009 @ 22:46:32 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_73196943
lolwut
pi_73197194
http://www.varier.nl

Volgens mij moet je daar nu zijn.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_73197358
quote:
foto Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef CartWOman het volgende:
http://www.varier.nl

Volgens mij moet je daar nu zijn.
pi_73197582
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik heb even op mijn stoel gekeken, labeltje aan de bekleding stond Varier op.

Succes!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_73197966
quote:
foto Op maandag 28 september 2009 23:02 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik heb even op mijn stoel gekeken, labeltje aan de bekleding stond Varier op.

Succes!
Dankjewel Mijn moeder houdt nu weer van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop