abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248583
Waar gaat dit topic over? Nou, over het IQ van de busbewoners. Wat een stelletje sukkels, zeg! Ik heb het programma 1 keer gezien en het verveelde me meteen, die mensen zijn echt niet interessant. Misschien dat ik over een maand ofzo nog eens ga kijken, hoewel ik niet denk dat er dan enige verbetering in zit. Echt een enorme flop, die bus. BB bleek na enige tijd toch wel verslavend te zijn, maar met DB wordt het nooit wat!!!
Mmm...

zaterdag 19 februari 2000 @ 19:59:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248584
Laten we van de vraagstelling in de titel van dit topic een quizz maken.....

Vraag: Wie is het domste:

A) De kijkers
B) De sponsors
C) De directie van het Thialf Stadion
D) De chauffeur

Uw antwoorden graag hier onder....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_248585
E) Het Commissariaat van de Media
  zaterdag 19 februari 2000 @ 20:10:00 #4
2029 Prole
dicere est facere
pi_248586
Antonette (niet dan?!)

Prole

pi_248587
Seki is in elk geval erg dom
Toen de 2 minuten telefoneren met z'n zoontje voorbij waren en de verbinding werd verbroken bleef hij nog een halve minuut lang in de telefoon schreeuwen voordat hij erachter kwam dat de verbinding was verbroken. Toen hij daar eindelijk achter was begon hij te schelden op de telefoon (alsof het een technisch mankement was)
pi_248588
Moor gaat door voor de koelkast ! Het is niet te geloven dat er hier in nederland al om 18:45 een pareldans wordt opgevoerd, waarbij "beelden van een werkelijke gemeenschap" toch pas na 21:00 op het scherm getoverd mogen worden!
Blijft zich verbazen
pi_248589
quote:
op 02-19-2000 om 08:23 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Moor gaat door voor de koelkast ! Het is niet te geloven dat er hier in nederland al om 18:45 een pareldans wordt opgevoerd, waarbij "beelden van een werkelijke gemeenschap" toch pas na 21:00 op het scherm getoverd mogen worden!

LOL Noem me maar moor aalridder, beste Kierewiet, maar ik vind sex te mooi om zó te worden 'ver-ranzigd' (weer 'n nieuw woord erbij).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')