Dank maar nog te laag.quote:
Als dat zo is zou ik nu een beter apparaat voor dezelfde prijs van 900 waarschijnlijk kunnen aanschaffen.quote:(als ie nog te leveren is).
Prijs is aangepast zie ik idd als ik de link aanklik. Dan ga ik nog ff nadenken over verkoop.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:12 schreef ktnxbye het volgende:
Jouw aanschafprijs is natuurlijk niet relevant. Want de nieuwprijs is zo'n 900 euro (zie je eigen link) en dan heb ik een nieuw apparaat met garantie, want die geef jij waarschijnlijk niet.
[..]
Als dat zo is zou ik nu een beter apparaat voor dezelfde prijs van 900 waarschijnlijk kunnen aanschaffen.
Thnx Toxic, tof van je!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Toxic_nl het volgende:
Hey chicken! Mooi cameratje in de verkoop!
Ik kan je zéker aanraden als verkoper! Mijn vriendinnetje is erg blij met dr telefoon!
(verkapte up)
Thnx voor de free kick!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:24 schreef THeeF het volgende:
Ik heb deze camera zelf ook!
Top ding!
Vooral de Slowmotion functie is lachen!
Ideaal voor opnames binnen/buiten/overal!
Een van de topsegmenten van Sony dit..
Sssst..! Niet zo hard..!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef THeeF het volgende:
[..]
Free ? Daar kreeg ik toch geld voor ¿
Je kunt er inderdaad heel veel mee. Voor mj is ie eigenlijk te uiitgebreid..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Zelf een vergelijkbare Full HD handycam van Panasonic en een tijdje terug de beelden ervan op een Pathé bioscoopscherm gezien. Dan snap je pas wat je er allemaal mee kunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |