quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef Quir het volgende:
Gatverdamme, bekend verschijnsel. Dat ze er in stikken.
Langzaam laten verhongeren tot dat hun klaaglijk geloei ons kan vermaken. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef jimjim1983 het volgende:
maar wat moeten die koeien dan eten?
Dat is waar in dit geval.quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
De vraag is dan ook wat de tekenaar duidelijk wil maken, er staat nergens dat het de waarheid is.
Het is propaganda voor hippies, de mening van de schrijver is dat je beter het voedsel ''eerlijk'' kan verdelen dan dat je het ''verspilt'' door het eerst aan een koe te geven en daarna alleen maar aan een Westerling? Lijkt mij toch wel een mening.quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
Het is geen mening en dus geen propaganda, ze willen alleen weten of je die illustratie begrijpt en kan uitleggen. Maar dat kan je dus kennelijk niet
Zo iets wilde ik ook impliceren.quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
Het is geen mening en dus geen propaganda, ze willen alleen weten of je die illustratie begrijpt en kan uitleggen. Maar dat kan je dus kennelijk niet
Het insinueert wel degelijk dat de tweede optie beter is.quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
Nee, dat doet de tekenaar van afbeelding 3. Het boek vraagt alleen wat de tekenaar wil zeggen, er staat nergens dat het boek die mening ook steunt,quote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Het insinueert wel degelijk dat de tweede optie beter is.
Idealisme gaat niet veel verder dan enkel het idee, de uitwerking is verder niet zo interessant.quote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef MASD het volgende:
Hoe wil je dat brood überhaupt vervoeren. Je moet het platspuiten met conservanten wil het een beetje eetbaar in Afrika aankomen.
Ik maak gewoon mijn huiswerk, voor het eerst dit jaarquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hey dat boek heb ik ook nog gehadWaarom zou je daar van in hemelsnaam de Diagnostische toets maken, biologie is al te makkelijk voor woorden.
helaass...helaas.....hij gaat natuurlijk niet onder z'n niveau werken he!quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik maak gewoon mijn huiswerk, voor het eerst dit jaar
En het vmbo-boek is anders dan het vwo-boek, helaas voor jou.
Als ik zeg dat appels stom zijn is dat ook geen propaganda, dit is ook maar een boek. Met daarin dus de mening van de auteur/.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef SpecialK het volgende:
Natuurlijk is propaganda is een boek zetten, zo prominent als het gedaan is, zonder het tegengeluid te laten horen/zien weldegelijk an sich een vorm van propaganda. Maar de TS weet natuurlijk veel beter of dat tegengeluid in dit boek nog ergens te vinden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |