quote:Op maandag 28 september 2009 21:07 schreef moerevlaai het volgende:
inderdaad
maar bij Bethesda Softworks zijn ze gewoon lui
daarom heb je ook voor alle PC games een soort van construction set zodat andere de game beter kunnen maken
Echt pauper dat die makers er niets aan doenquote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Ereinion het volgende:
Had ook problemen met Fallout op de PS3. Elke keer als ik in een bepaald gebied op de kaart kwam liep het spel gewoon vast, tamelijk irritant als je sommige stukken gewoon niet kan bereiken. Ik heb uiteindelijk het spel maar verkocht.
De wat?quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef araphor het volgende:
En de DC is niet te krijgen voor de PS3
Hij bedoelt vast DLC, downloadable content.quote:
Lees op allerlei fora dat hoe dichter je bij het eind komt hoe meer last je gaat krijgen van vastlopenquote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef araphor het volgende:
Juist. Ik heb overigens nog geen last van crashes gehad, maar ben ook niet niet zo ver gevorderd als TS.
Die komt er toch juist wel deze maand?quote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast DLC, downloadable content.
.
Ja maar dan blaas je twee keer en dan doet het spel het weer. Daarnaast is die NES al bijna 20 jaar oud en doet het nog steeds goed.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Koop een 360
Krijg je alleen af en toe last van een rode ring des doods. Maar ja, bij een NES loopt de hele shit ook bij één stofje vast
Volgens mij is het één groot complot.quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Lees op allerlei fora dat hoe dichter je bij het eind komt hoe meer last je gaat krijgen van vastlopen
Bullshit.quote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Dynd het volgende:
Koop een Xbox 360, nieuwe versie's hebben geen last meer van RROD enzo
Bijna geen last meer.quote:
Inderdaad. Ze hebben minder last van RROD. Dat is zoiets als een boksbeugel in je bokshandschoen verstoppen en al die dappere Ottomanen afrossen, en dan zeggen: Ik heb wel 3 gebroken ribben, maar dat was minder dan die zes gebroken ribben van een maand terugquote:
Je weet dat je er vanaf wilquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik wil ook blijven spelen
Mijn god! Ik ben in de war
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |