neemt niet weg dat ze alsnog verwijderd moeten worden.quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik ben echt blij dat de mijne nooit zijn doorgekomen.
Kan nog komen hoor. Mijn vader had al jaren een kunstgebit toen er nog een verstandskies doorkwamquote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik ben echt blij dat de mijne nooit zijn doorgekomen.
Ik stikte vanmiddag wel in het bloed jaquote:Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef GizartFRL het volgende:
Zolang je vannacht niet wakker word en je kussen door het bloed mee omhoog gaat als je opstaat, dan heb je niets te zeuren TS.
* GizartFRL heeft die ervaring helaas wel gehad*
En daarna nog een week bloed spugen.
Ai....quote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind zetpillen alleen zo voor flikkers
Lekkere torpedo in je anusquote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik stikte vanmiddag wel in het bloed ja![]()
En de chirurg is wel goed hoor, de kies lag ongemakkelijk...
Het was dezelfde chirurg die de eerste 2 kiezen had getrokken...
Ik vind zetpillen alleen zo voor flikkers
Bij mij is er een stukje wortel blijven zitten van zo'n 2mm langquote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef Pakspul het volgende:
Bijna zelfde hier, vorige week maandag verstandskies laten trekken. Drie dagen daarna dikke wang, terug gegaan bij spoelen kwam er al bende bloed uit. Schijnt dat er nu nog een bende pus in zit
Ik heb van die ziekenhuis kussens dus dat is geen probleemquote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef piepkuiken21 het volgende:
dat had ik dus ook de eerste keer, neem een 2e sloop om je kussen want anders zit je hele kussen onder het bloed (zeker als je een kussen heb die je niet kan wassen)
Dudequote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Net toch maar die zetpil genomen, ondanks mijn maagdenkontje viel het toch mee
quote:
Ze komen niet bij iedereen doorquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef BorusBulldog het volgende:
Vroeger voordat er tandartsen waren hadden we toch ook al verstandskiezen![]()
Ik heb ze overduidelijk nog nooit hoeven laten trekken want ik snap al die heisa eromheen niet
Say what?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het ook gehad idd. Die zakjes met ibuprofen helpen aardig, het is alleen wel moeilijk ranzig.
Het ergste vond ik dat je iets van 4 dagen niet mag roken en alcohol drinken.
Ik was precies zondag gestopt met rokenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het ook gehad idd. Die zakjes met ibuprofen helpen aardig, het is alleen wel moeilijk ranzig.
Ik expres op een maandagquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Keano het volgende:
[..]
Say what?
Gvd net een afspraak gemaakt voor een donderdag. Heel het weekend geen alcohol bah bah
Hangt af van de persoon, je kan er vanaf komen met geen centje pijn of je moet inderdaad 4 dagen alcohol e.d. afzweren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Keano het volgende:
[..]
Say what?
Gvd net een afspraak gemaakt voor een donderdag. Heel het weekend geen alcohol bah bah
Hmm, zou mooi kut zijn als dat zo is.quote:Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ze alsnog verwijderd moeten worden.
haha, dat was ook precies het moment dat ik ben gestopt met roken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |