abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73189560
Ik heb een probleem sinds een aantal dagen... m'n muis blijft soms zomaar ineens hangen... en dan kan ik niks meer.... klikken heeft geen zin... wachten helpt niet... het enige wat ik dan kan doen is pc resetten.

Ik weet zeker dat er genoeg RAM geheugen in zit... Ik draai Windows XP.

Dit doet ie sinds een aantal dagen... ik heb al gescand op virussen... en een andere muis geprobeerd... maar niks helpt.

Weet iemand een oplossing?
pi_73189824
1) dat stof eens uit je kast zuigen.
2) memtest draaien.
  maandag 28 september 2009 @ 19:45:10 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_73189850
kan zo onwijs fcking veel zijn..

ik zou haast zeggen.. installeer je hele computer opnieuw..

wat zijn je specs/windows versie? heb je al een andere muis geprobeerd?

loopt je hele pc helemaal vast.. dus kan je ook je toetsenbord niet meer gebruiken?

deinstalleer de driver en installeer opnieuw
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_73191141
Waarschijnlijk is het niet een muisprobleem maar loopt de hele computer vast. Meestal komt dit door een hardware probleem. Vaak te hoge temperaturen door veel stof of niet goed werkende ventilatoren in je pc.
Als de pc weer niet meer reageert, probeer dan eens de numlock toets, gaat het lampje dan nog wel uit of aan? Als dat ook niet meer werkt dan weet je zeker dat de computer muurvast is gelopen.
pi_73192852
Hmm nou ik zal eens proberen om die kast los te draaien en te kijken of er stof in zit... ik heb zoals ik zei al een andere muis geprobeerd maar dat werkte niet... en ik zal eens proberen een memtest te draaien... al lijkt het me stug dat het daar aan ligt..... ik zal eens kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')