We weten niet wat het is. Een complete verrassing dus. Het is wel een hele last die van me af is. Het was wel zuur, want voor ons kwam een stelletje naar buiten met een klein kindje. Die hadden zichtbaar slecht nieuws gehad op de echo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef Incantrix het volgende:
En DJRandall, jij ook dankToen ik halve dagen ging werken was dat uiteindelijk ook een opluchting, dus over een paar dagen zal dit denk ik ook wel weer op z'n plekkie vallen
En wat fijn dat de 20 weken-echo er goed uitzag zeg! Jeuj!
Weten jullie ook wat het wordt/is, of willen jullie een verassing na de bevalling? Ow, en ik wilde net nog iets bij-editten over jeej en mekdonnels enzo, maarehm, de mcflurry ging even in z'n achteruit.. Nouja, hoop dat je er wel van genoten hebt..
Als ik niet zwanger ben 1.75 bij 68 KGquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaam![]()
mag ik heel klein vragen hoe groot je bent en wat je weegt?
Ik heb lenzen en soms moet ik echt even knipperen, want dan lijk ik niet scherp meer te zien. Dacht dat het wel aan mij of het weer zou liggen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
Mefke, toffe naam trouwensHeb ik hier ook voorgesteld, maar TARA is nogal Gronings en vindt alles wat ook maar Fries zou kunnen klinken een slecht plan
Fijn dat het goed was Randal!
Ow, ik heb sinds een paar dagen dat het soms ineens lijkt of mijn bril heel goor is voor een tijdje. Mijn bril is schoon en ik heb het ook als ik hem niet op hebHerkenbaar ergens?
Dat is inderdaad zuur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
We weten niet wat het is. Een complete verrassing dus. Het is wel een hele last die van me af is. Het was wel zuur, want voor ons kwam een stelletje naar buiten met een klein kindje. Die hadden zichtbaar slecht nieuws gehad op de echo.
En de Flurry was heerlijk, dus maakt niet uit he....
Nou dat dusquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:08 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik heb lenzen en soms moet ik echt even knipperen, want dan lijk ik niet scherp meer te zien. Dacht dat het wel aan mij of het weer zou liggen...
Ikke worstelen? Nee hoor, hooguit 's nachts in bed met het voedingskussenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:52 schreef Incantrix het volgende:
En Asy,voor jou nog een keer, het blijft worstelen voor jou he? Wel jammer dat je lief de beeb nog niet heeft kunnen voelen, maar die harde schop die je had? Zulke ga je echt vaker krijgen hoor, en dan voelt hij het vanzelf ook een keer (mijn lief heeft al een keer een schop voor zijn kaak gekregen
)..
Hiero even een klein dipje. <knip>
Sorry voor het hele verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.. Toen ik de laatste keer op de rem trapte vroeg ik me al af of ik september qua werk nog wel vol zou maken, maar toen het even beter ging had ik echt wel weer ff goede hoop.. Maar helaas. En het is niet eens dat ik nog héél erg graag wil werken ofzo, maar met verlof weggaan voelt heel anders als dit, ik voel me alsof ik faal en dat slaat nergens op, maar ik moet er wel ff overheen komen geloof ik.
Wij hebben hem een dag later ... en we hebben besloten dat we het willen weten. of het een Sc0rp jr wordt of een K jrquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef ymme het volgende:
Oh en morgen natuurlijk de 20 weken echo om 12.00 uur
Wil hier toch een bijzonder moment van maken. En ga echt wel een gebakje eten als alles helemaal goed is hoor! Dit is toch een speciaal moment zoiets vind ik. En wil dat niet vergeten.
En waarom zou het nu, na de echo van vorige week, ineens niet meer goed zijn dan? Jij hebt echo's bij de vleet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef ymme het volgende:
Oh en morgen natuurlijk de 20 weken echo om 12.00 uur
Wil hier toch een bijzonder moment van maken. En ga echt wel een gebakje eten als alles helemaal goed is hoor! Dit is toch een speciaal moment zoiets vind ik. En wil dat niet vergeten.
Voelt zo slapquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef Asyniur het volgende:
freecell, als je zoveel last hebt meisje, waarom sla je er dan niet zelf de pin in?![]()
zonder zwangerschap: 10cm kleiner dan jij, zelfde gewicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |