21:00 zelfs. Alleen 10 minuten fietsen en daar heb ik eerst koffie voor nodig.quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Adelante het volgende:
AH is tot 20 uur open.
Senseo is geen koffie.quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef thomaster het volgende:
koop een senseo of nespresso...
oldschool koffie zetten
quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Biogarde het volgende:
Zakdoek, tissues (die zul je vast hebben) en zelfs wc-papier voldoen aan de eisen.
Heil Bio!
quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Toiletpapier
quote:
De onderlaag van de maatschappij ook altijd met z'n goede ideeënquote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Keukenrol werkt beter dan toiletpapier.
Held!quote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De onderlaag van de maatschappij ook altijd met z'n goede ideeën
Ik heb een Senseo. Wil je me aanraken?quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Nu komen alle fok mongolen weer hoor95% van Nederland heeft een Senseo in huis ofzo, behalve fokkers
Die hebben weer een espressomachine en door een geit uitgescheten koffiebonen
Kanker hoe voorspelbaar
Faler.quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Nu komen alle fok mongolen weer hoor95% van Nederland heeft een Senseo in huis ofzo, behalve fokkers
Kanker hoe voorspelbaar
De bovenlaag moet echt ook wel eens creatief zijn als er iets mist in huis, hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
5% van de maatschappij bestaat uit koffiedrinkers dusquote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Kanker hoe voorspelbaar
Zeg dat nou niet. We zitten op het internet, daar zijn we met z'n allen stoehoerquote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
De bovenlaag moet echt ook wel eens creatief zijn als er iets mist in huis, hoor.
right, heb nog 4000 van die filters thuis liggenquote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
De bovenlaag moet echt ook wel eens creatief zijn als er iets mist in huis, hoor.
Ik heb zelfs een schaap in de tuin die ik alleen maar wiet voer. Ik rook de beste shit ter wereld, man.quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Kanker hoe voorspelbaar
Typisch een van de meest hersendode infantiele kutusers voelt zich verheven boven de plebs.quote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Pakspul het volgende:
.
Ik heb al een i-lul van 40 cm, de rest kan me niet schelen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. We zitten op het internet, daar zijn we met z'n alleen stoehoer
Nouja filterzakjes zijn ook niet zo duur. En het voelt iets beter. Maar ik heb nu in ieder geval een oplossing voor noodgevallen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef trovey het volgende:
En nu koop je nooit meer filterzakjes want je kunt je (ongebruikte) toiletpapier gebruiken voor alles. Alweer een besparing gedaan
Kopen?quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
right, heb nog 4000 van die filters thuis liggen
En lekker?quote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja filterzakjes zijn ook niet zo duur. En het voelt iets beter. Maar ik heb nu in ieder geval een oplossing voor noodgevallen.
Ik heb altijd genoeg filterzakjes in huis, al jaren want ik drink zelf geen koffie en hier wordt alleen koffie gezet op verzoek van het bezoek, en ik heb blijkbaar weinig koffiedrinkers als bezoekersquote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja filterzakjes zijn ook niet zo duur. En het voelt iets beter. Maar ik heb nu in ieder geval een oplossing voor noodgevallen.
Ik nu ookquote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nee jullie zijn helden. Ik heb koffie
.
Bedankt voor dit informatieve en waardevolle kijkje in jouw ongetwijfeld boeiende leven!quote:Op maandag 28 september 2009 19:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb altijd genoeg filterzakjes in huis, al jaren want ik drink zelf geen koffie en hier wordt alleen koffie gezet op verzoek van het bezoek, en ik heb blijkbaar weinig koffiedrinkers als bezoekers
Graag gedaanquote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Bedankt voor dit informatieve en waardevolle kijkje in jouw ongetwijfeld boeiende leven!
Och, met wat extra suiker en melk proef je die rotte muizen-smaak niet meerquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik had net mijn vuilniszak weggegooid dus geen oude filters. En het smaakt vast enorm ranzig.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef kiekert het volgende:
Kanker hoe voorspelbaar
quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, dan proef je melk en suiker. Koffie hoort zwart te zijn.
Sure. En je favoriete leren broekje met roze topje is helemaal niet gay hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef theKiD het volgende:
Koffie is voor mietjes! Echte mannen drinken thee
Mooi.. heb ik weer geluk danquote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Sure. En je favoriete leren broekje met roze topje is helemaal niet gay hoor.
Drink het dan gewoon zonder filtratie.quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, dan proef je melk en suiker. Koffie hoort zwart te zijn.
Thee.quote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef theKiD het volgende:
Koffie is voor mietjes! Echte mannen drinken thee
Leer check, roze nee.. En nu?quote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Sure. En je favoriete leren broekje met roze topje is helemaal niet gay hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |