pffft, had je ook mee mogen etenquote:
Ja, dat is normaal!quote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pffft, had je ook mee mogen eten
Ik ben van de smoesjesquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je gaat van smoesje één over in smoesje twee.. Heb je dat zelf ook in de gaten?
Goh, ik merk het! Het valt best wel op zeg maarquote:
had ik de afwas gedaanquote:
dan is het niet bedorven...quote:Op maandag 28 september 2009 19:42 schreef theKiD het volgende:
En als we nu dit topic binnen een dag volmaken dan?
quote:Op maandag 28 september 2009 19:42 schreef theKiD het volgende:
En als we nu dit topic binnen een dag volmaken dan?
en na 30-09 mogen we er niet meer posten..quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
en krijgen we allemaal schimmel na de 30ste ?
en dan vallen onze lichaamsdelen afquote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
En oogrot door het lezen van een bedorven topic...
En zo eindigen we met HTZP...quote:Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan vallen onze lichaamsdelen af
Het topic zonder postersquote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En zo eindigen we met HTZP...
Op tijd volposten dus!
3quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het topic zonder posters
we zijn al op pagina 2
Mits goed klaargemaakt. Voor een echt gezellige koffietafel opdienen met Lulkoek en spraakwater.quote:
Oke, even onthoudenquote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mits goed klaargemaakt. Voor een echt gezellige koffietafel opdienen met Lulkoek en spraakwater.
amateurquote:
Natuurlijk wel, met THT is het niet meteen na het verstrijken van de datum slecht, alleen de kwaliteit wordt minder.quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
en na 30-09 mogen we er niet meer posten..
liever lui dan moequote:Op maandag 28 september 2009 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
LamzakIk vind het niet erg om 13x te klikken per topic
![]()
Ik zal mijzelf even voorstellen: automatic_ ; die geen spullen over de THT eetquote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, met THT is het niet meteen na het verstrijken van de datum slecht, alleen de kwaliteit wordt minder.
bron
daar ben ik er ook 1 van hahaquote:Op maandag 28 september 2009 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf even voorstellen: automatic_ ; die geen spullen over de THT eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben verliefd op dit liedje:is ook wel mooi nummer jah, maar vind voor guus wel aan de rustige kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik vind het wel een leuke "beat"quote:Op maandag 28 september 2009 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is ook wel mooi nummer jah, maar vind voor guus wel aan de rustige kant
Mooi, dan zie ik je daar!quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef existenz het volgende:
Pierreeererereee, ik ga dinsdag misschien ff wat zuipen in de boekanier
Ander dansje dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef Stuurloos het volgende:
Dansje? Ik ben niet zo van Guus, ik kwam hem een keer in de Stadhuisstraat na een avond stappen.. ARROGANT DIE GAST. Ja, dan houd het voor mij al snel op.
Vogeltjesdans?quote:Op maandag 28 september 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ander dansje dan?
Ik ga 8 oktober![]()
& de 7e ga ik in Tilburg eten
Jaaa! Die is ook leukquote:
die is leuk !!!!quote:
we zijn al met 2quote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos? Vind jij het ook een leuk dansje?
misschien komen er nog nieuwe met deze carnavalquote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos? Vind jij het ook een leuk dansje?
*gaat geduldig wachtenquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef Guard het volgende:
Zo leuk dagje was dat...
Lekker van half elf tot zes rondgeslenterd in de Efteling, alles gedaan wat we wilde doen (behalve de Bob, die was dicht, storing).
Daarna lekker met zijn allen even natafelen bij de Griek, en nu thuis, ben helemaal op en duik dan ook meteen mijn mandje in...
Dat weet ik, karaters mogen nooit uit hun rol vallen, dat doet inderdaad afbreuk aan het hele gebeuren....quote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
Hij mag niet praten. Dat verstoort de magie ofzo. En het is meestal een vrouw, ook goed te zien aan zijn borsten op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |