De 'ratten in een kooi' gedragen zich conform: bij veroordeling op fouten tegen de regels collectief in de school-trauma-regressie: de meesten als 'betrapt scholier' in de verdediging, Tessa als wilde rebel, maar allemaal niet ouder dan 12. Voorlopig verloopt het ratten-experiment 'conform expected parameters'.
What else is new ? Dat daar nog mensen naar kijken ? En die files dan op de naastliggende rijstrook als er een ongeluk gebeurd is ?
Vandaag Aziz die moest bellen, volledig in onzekerheid verkeerd over zichzelf en de nieuwe jonge liefde maar op deze manier de roddelbladen alleen maar van meer voer voorziet om te schrijven.
Seki aan de telefoon met zijn zoontje. Vroeg hoe het met hem ging, op school, en, waarempel..... vroeg nieteens hoe hij over kwam. Is dat de eerste bewoner die zich daar minder om druk LIJKT te maken ?
Esmee. Helemaal mee gehad. Echt een vliegkip, kakstemmetje en altijd maar dat gejammer met die overdreven uithalen. Ik stop ermee. Nou, daar heeft de groep dus niets aan. Mag van mij maandag vertrekken, en als Willeke er maandag uit moet dan mag zij als tweede.
De uitzending oogde al een stuk minder rommelig dan die van een paar dagen geleden.
1 ding was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ! Wat is er met het geld van die man gebeurd die viel ?
Minpuntje is toch wel dat de uitzending vrij gedateerd materiaal bevat. Het stappen in de nacht van donderdag op vrijdag had toch wel al in beeld gebracht mogen worden. 2 dagen achterlopen is echt te veel !
Het is te hopen dat de bus er nog staat, want vandaag rond het middaguur is de beeldverbinding verbroken en zijn er geen nieuwsupdates meer geweest. !
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 19 Februari 2000).]
Moor,
Uiteindelijk zullen de kijkcyfers uitmaken of de kijkers dit programma willen. Ik ben bang dat de gemiddelde kijker dat inderdaad graag wil. Dat nu de kijkcyfers nog laag staan bewijst nog niets. Ook bij BB was dat in het begin een beetje het geval.
quote:
op 02-19-2000 om 07:46 PM schreef Kierewiet! het volgende:
<snip>
2 dagen achterlopen is echt te veel !
<snip>
Tja, zo'n ondertiteling duurt effe
quote:
op 02-19-2000 om 07:50 PM schreef tanjalies het volgende:
Moor,Uiteindelijk zullen de kijkcyfers uitmaken of de kijkers dit programma willen. Ik ben bang dat de gemiddelde kijker dat inderdaad graag wil. Dat nu de kijkcyfers nog laag staan bewijst nog niets. Ook bij BB was dat in het begin een beetje het geval.
Mee eens, Tanjalies, en terwijl de kijkcijfers stijgen, verlaagt de norm zich gestadig over 'wat nog allemaal in nederland om 19:45 op tv vertoond kan worden'.....
Zonder dat iemand daarbij ingrijpt (in Nederland dan, Duitsland schijnt iets anders te liggen). Eigenlijk is het kijkerspubliek de 'gevangen groep', en krijgt gewillig het nieuwe kijkvoer door de strot gewurgd, totdat iedereen zegt: heb JIJ dat nog niet gegeten ?
Zie ook de 'kleinkunst-trend': hoe grover hoe populairder. Fijn media-land hoor, ik word er echt vrolijk van
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 19 Februari 2000).]
quote:
op 02-19-2000 om 07:46 PM schreef Kierewiet! het volgende:
2 dagen achterlopen is echt te veel !
van de officiële site:
Woensdag 16 februari 22:50
Vijf minuten boodschappen doen
Woensdag 16 februari 21:40
Hallo Katja, hier Aziz!
Woensdag 16 februari 20:40
Passagiers betrappen dief
Woensdag 16 februari 19:10
Roddels in de bladen...
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 19 Februari 2000).]
Dom is Leuk--> Tja, ik snap het ook niet. Maar 1 ding is zeker, er ontstaat op deze manier groepsvorming en dat maakt het weer interessant om wat analyses erop los te laten.
Ik hinkte bij Job vandaag op twee gedachten. Eerst vond ik hem heel erg nuchter en oprecht overkomen toen hij tegen Aziz zei dat die zich niets van Roddelbladen aan moest trekken en dat die gewoon schrijven wat er bij de dienstdoende redactrice uit de pen vloet. 10 minuten later dan het slaapkamershot !
Moor--> Waar baseer je die stijgende lijn in kijkcijfers op ?
Het achterlopen van de TV uitzending is kennelijk voor een aantal een probleem. Ik begrijp dat niet zo goed. Je bent bij de bus of TV kijker en je volgt het gebeuren zonder dat het een probleem is dat de uitzendingen achterlopen of je kijkt naar de stream die anders dan bij BB tot nu toe niet weggeschakeld wordt(behalve bij een busverplaatsing natuurlijk). Integendeel de stream geeft een redelijk goed geschakeld beeld laat alles zien, waarbij ook het geluid veel beter is dan bij BB. Ik geef toe ik zit in amsterdam op de kabel, en dat scheelt een beetje.
quote:
op 02-19-2000 om 08:13 PM schreef Kierewiet! het volgende:
<snip>
Moor--> Waar baseer je die stijgende lijn in kijkcijfers op ?
Beste Kierewiet,
ik baseer het op de gesprekken maandagochtend op kantoor/werkvloer, waar de bijdehandte collega'tjes er genoegen in zullen scheppen om de hele dag tegen iedereen te roepen: "heb JIJ dat dan niet gezien, dat van Jop en Antonette onder die deken?"
De menselijke 'erbij horen-behoefte' doet de rest....
Ik denk dat Moor mijn opmerking aanhaalt. Ik denk dat het grote publiek net als wij hier even moeten wennen aan de Bus. Als ze eenmaal de zaak ontdekt hebben stijgen de cyfers vanzelf. Zo gaat het met vele andere programmaas. BB was vooral door de voorpublikatie die bijna een half jaar heeft geduurd, een uitzondering, en gaf bij het begin al hoge cyfers. Dat is in TV land erg ongebruikelijk en was dan ook nog nooit voor gekomen.
Ps weet iemand waar Hunter gebleven is. Ik zie vele weer op het forum verschijnen, maar Hunter heb ik nog niet waar genomen.
[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies (Datum 19 Februari 2000).]
Moor,
Bedankt voor je verwijzing. Wel jammer dat Hunter er niet meer zo bij is als in de tijd bij BB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |