quote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Penisbaard het volgende:
Als verkoper verdien je het om dit soort woorden elke dag aan te horen
Ik ook!quote:Op maandag 28 september 2009 18:36 schreef Rasher het volgende:
Ik vind 'm wel leuk. Ik ga voortaan ook appelstaart zeggen.
Mensen die apestaartje typen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik werk als verkoper en kom daardoor in aanraking met allerlei soorten mensen. Van deze mensen moet ik wel eens gegevens noteren, waaronder hun emailadres.
Sommige mensen krijgen het dan voor elkaar om na het eerste deel van hun emailadres APPELSTAARTJE !! te zeggen ipv apestaartje![]()
Dat is dus mijn klacht, mensen die appelstaartje zeggen
misschien om een offerte ergens heen te mailen?quote:Op maandag 28 september 2009 18:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten, waarom mailadres vragen?
SPAM!
Ik heb leren spellen voordat de nieuwe spelling er was. Die nieuwe spelling is voor debielen die moeite hebben met spellen en meer algemeen geldende regels nodig hebben om nog enigszins begrijpelijk te kunnen schrijven. Of voor mensen die na 1995 hebben leren spellen natuurlijk.quote:
Dat dus. Wat voor botmongool ben je als je 'at' the moeilijk vindtquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen die apenstaartje zeggen i.p.v. "at"
Ik noem em altijd edquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen die apenstaartje zeggen i.p.v. "at"
quote:
Je hebt je maar aan te passen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb leren spellen voordat de nieuwe spelling er was. Die nieuwe spelling is voor debielen die moeite hebben met spellen en meer algemeen geldende regels nodig hebben om nog enigszins begrijpelijk te kunnen schrijven. Of voor mensen die na 1995 hebben leren spellen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |