quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef iklasniet het volgende:
Een hor werkt nooit bij een HORzel![]()
![]()
Op verlof dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op maandag 28 september 2009 17:58 schreef Metalfrost het volgende:
Je moet er zoeen bij de deur zetten
[ afbeelding ]
Zo houd je die rotbeesten wel weg!C&C Tiberium sun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Jamang. En dan die blauwe muur heh. Dan even een schakelaartje omzetten en roepen: BRANDEN IN HEL ZUL JE, VERVELENDE KUTVLIEGquote:
Heb je al je sproeier verwisselt?quote:Op maandag 28 september 2009 22:50 schreef Drinky het volgende:
Een mens stoot bijna geen methaan gas uit als het een windje laat
quote:Op maandag 28 september 2009 17:58 schreef Metalfrost het volgende:
Je moet er zoeen bij de deur zetten
[ afbeelding ]
Zo houd je die rotbeesten wel weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Is niks mis met m'n huidigequote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Heb je al je sproeier verwisselt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |