Wat een leuke troll poging zeg.quote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Impulsief het volgende:
Wat een kloteding. Paar maanden geleden persoonlijk gejat,
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef Airlocker het volgende:
Spring van een flatgebouw af.
En breng mijn fiets terug, eikel.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Impulsief het volgende:
Klacht: Ik heb een kutleven, wat moet ik doen?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat een leuke troll poging zeg.
Ik zeg gejat maar in werkelijkheid bedoel ik gekocht van een junkie voor 5 euro, ik moet iets doen om me stoer te voelen op internet. jwzquote:
Stappenplanquote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Impulsief het volgende:
Wat een kloteding. Paar maanden geleden persoonlijk gejat, alles erop en eraan is ineens mijn band slap. Techneut die ik ben koop ik een fietspompje van de Hema, wat dacht ik, om mijn band mooi op te pompen. Dus ik pompen als een gek maar mijn band werd niet harder.
Dus toen dacht ik ik zal eens wat lucht uit de band laten lopen, dan kan ik zien of ik er wel lucht in krijg. Domme mongool als ik ben draai ik het hele ventiel open en nu is dus mijn hele band leeg... en ik krijg er geen lucht in met dat kankerding van de hema... en ik heb 3600 slagen in het wiel gereden omdat ie slap was..
Klacht: Ik heb een kutleven, wat moet ik doen?
mijn laatste geld uitgegeven aan het pompje van de Hemaquote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stappenplan
1. Pak je fiets
2. Ga naar de fietsenmaker en zeg dat hij gerepareerd moet worden
3. Ga naar huis
4. Pak een fles whisky en drink deze op
Werkt altijd bij mij
Dus je staat al maximaal rood op je bankrekening?quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef Impulsief het volgende:
[..]
mijn laatste geld uitgegeven aan het pompje van de HemaEn ik denk dat als ik naar de fietsenmaker ga ze mij dan een heel nieuw wiel proberen aan te smeren.. zo zijn ze de smeerlappen. Iemand ervaring met fietsenmakers in Utrecht?
Ik mag niet rood staan.. is maar goed ook anders zou ik nooit meer in de plus komen. Ik heb nog net genoeg geld voor boodschappen deze week maar als ik nou 2 avonden boterhammen met pindakaas eet dan kan ik misschien nog wel een nieuw pompje halenquote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus je staat al maximaal rood op je bankrekening?
Ga sparen ofzo, maar waarom heb je die fiets gejat?quote:Op maandag 28 september 2009 17:01 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Ik mag niet rood staan.. is maar goed ook anders zou ik nooit meer in de plus komen. Ik heb nog net genoeg geld voor boodschappen deze week maar als ik nou 2 avonden boterhammen met pindakaas eet dan kan ik misschien nog wel een nieuw pompje halenOf een fles whiskey....
dillema's
hihihi heb ik niet! dat zei ik net ook al maar ik wilde gewoon stoer overkomen.. je weet toch... en sparen is voor mensen die bij hun ouders wonen!quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef regenboogje het volgende:
[..]
Ga sparen ofzo, maar waarom heb je die fiets gejat?
Is de jouwe ook kapot?quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef leipeshitouwess het volgende:
[b]ME FIETS ME FIETS,
NU KAN IK NIET MEER NAAR OMA FIETSEN
IK MOET OOK NOG NAAR DE HEMA FIETSEN
OJA, MOET OOK NOG OP KRAAMBEZOEK BIJ MN TANTE,
EN IK OOK NAAR SCHOOL FIETSEN.[/b]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken, maar hoe kom er daar achter? Ga zo even pompje van huisgenootje proberen!quote:
Ik zou het ventiel van je huisgenoot proberenquote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken, maar hoe kom er daar achter? Ga zo even pompje van huisgenootje proberen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |