abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73217266
Ah, ik moest het nieuwe album ook maar eens downloaden kopen.
Smile, it confuses people.
pi_73220318
Ik vind het album echt aardig goed worden. Moet inderdaad wel groeien (mede door het tempo van de nummers). Voorlopige favoriet is toch wel Like Treasure
pi_73220466
Ik moet er nog even aan wennen. Duurt even denk ik.
For great justice!
pi_73220551
Heb 'm nu een keer beluisterd maar ik ben erg positief.
Titelnummer is tot nu toe favoriet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_73220882
Heeft iemand de 14-nummer-versie? Zou iemand even een goed iets willen pm'en, want de kwaliteit die ik heb is echt kut.
pi_73221951
Ben er nu al iets positiever over. Zoals ik al verwacht had is dit echt een groei plaat.
Heb nu al een paar nummers die ik wel kan waarderen: Bricks and Mortar, The Boxer, Papillon en You don`t know love. Denk dat het bij mij wel 10 luisterbeurten zal duren eer ik een fatsoenlijke mening over een album kan geven. Turn on the bright lights vond ik in het begin ook verschrikkelijk saai, en nu vind ik het de beste plaat ooit gemaakt
pi_73222060
Damn na 8x met pauzes achtereenvolgens geluisterd vind ik hem echt prachtig geil!
pi_73222304
eerste ervaring is poehhhh...dat is heel anders.
nog 9 keer luisteren dus
pi_73222375
Jongens, doe nou eens aardig en pm me eens!
pi_73223286
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef Shadow_NL het volgende:
Ben er nu al iets positiever over. Zoals ik al verwacht had is dit echt een groei plaat.
Heb nu al een paar nummers die ik wel kan waarderen: Bricks and Mortar, The Boxer, Papillon en You don`t know love. Denk dat het bij mij wel 10 luisterbeurten zal duren eer ik een fatsoenlijke mening over een album kan geven. Turn on the bright lights vond ik in het begin ook verschrikkelijk saai, en nu vind ik het de beste plaat ooit gemaakt
Interpol

Maar na 4 nummers begint hij op het eerste gehoor aardig in te kakken. Zal dus waarschijnlijk vaker luisteren worden.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:38:27 #61
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73223553
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef Shadow_NL het volgende:
Turn on the bright lights vond ik in het begin ook verschrikkelijk saai, en nu vind ik het de beste plaat ooit gemaakt

Ga In This Light... nu voor het eerst beluisteren. Ben benieuwd... Dit is toch het album waar ik een goede twee jaar op gewacht heb.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73225261
weinig bands die zo'n gewaagde stap nog durven te zetten. Weinig bands ook met een geluid waar je überhaupt nog een kant op kunt. Met name al die saaie britse hypebandjes tegenwoordig. Hulder voor Editors op het eerste gehoor.
pi_73225452
Zo, dit is gewoon een hele goede cd!
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_73228577
Nu helemaal geluisterd. Wat een album zeg! Genieten!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:32:58 #65
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73228788
Hij klinkt best aardig, maar ik zal hem nog wel een aantal keer moeten luisteren denk ik. Maar dat was met An End Has A Start ook het geval.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73232677
Na 2,5 nummer afgezet, ik viel bijna in slaap van de saaiheid. Wordt het nog beter daarna?
pi_73232850
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef AMDB het volgende:
Na 2,5 nummer afgezet, ik viel bijna in slaap van de saaiheid. Wordt het nog beter daarna?
Vind je In this light en on this evening niet goed dan?

The Boxer is wel erg cool, Like Treasure ook en The Big Exit.
En Papillon natuurlijk.

Het is wel een rare stijlverandering, buiten het gebruik van synths en het verlies van de gitaren schuiven ze een beetje heen en weer tussen Radiohead en Depeche Mode, met nog het Joy Division stijltje wat ze toch al hadden.
pi_73232893
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Vind je In this light en on this evening niet goed dan?
Nee, voor mijn gevoel is alles heel erg eentonig, weinig variatie en spanning in de nummers, weinig toffe zang gehoord bij de 1e luisterbeurt. Papillon vond ik ook al niks aan. Jammer, erg jammer.
pi_73233076
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:56 schreef AMDB het volgende:

[..]

Nee, voor mijn gevoel is alles heel erg eentonig, weinig variatie en spanning in de nummers, weinig toffe zang gehoord bij de 1e luisterbeurt. Papillon vond ik ook al niks aan. Jammer, erg jammer.
Nou ja, het album is heel sloom natuurlijk, heel anders dan de vlottere gitaarnummers die ze hadden, maar zijn stem komt in bijvoorbeeld The Boxer wel weer heel krachtig naar voren.
Echt weinig mensen die zo diep en krachtig kunnen zingen, zonder dat het ook maar een beetje schreeuwerig wordt.

In this light and on this evening is trouwens zelfs een beetje Nick Cave-achtig als ik blijf luisteren.
pi_73233163
Ik ben erg benieuwd, maar vrees het ergste als ik dit zo lees. Ben juist fan van hun snelle gitaarnummers, vind bijvoorbeeld push your head towards the air ook een vreselijk nummer.
pi_73233225
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:11 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben erg benieuwd, maar vrees het ergste als ik dit zo lees. Ben juist fan van hun snelle gitaarnummers, vind bijvoorbeeld push your head towards the air ook een vreselijk nummer.
Papillon is 1 van de snellere nummers, dus bereid je dan maar voor op het ergste.
pi_73233304
Papillon vind ik ook niks aan. Maar ik houd bijvoorbeeld wel van Nick Cave en Radiohead (hiervoor genoemd), dus misschien is er nog hoop....
pi_73233511
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:18 schreef bloodymary het volgende:
Papillon vind ik ook niks aan. Maar ik houd bijvoorbeeld wel van Nick Cave en Radiohead (hiervoor genoemd), dus misschien is er nog hoop....
Nou ja, die hebben ook 100 stijlen, ook langzame slepende nummers zonder echte climax. En dat is hier ook.
Ik denk dat veel van de mensen die de vorige albums goed vonden, dit album erg saai zullen vinden.

Ik vind het wel gaan, maar wat me nu al ergert, is dat ik zeker weet dat al die recencenten het album zullen gaan ophemelen omdat het vaag is, en dat zien zij automatisch weer als intellectueel en creatief, en zo goed is het album niet, het is gewoon een probeerseltje om een andere stijl te zoeken.
Ik denk dat ze naar aanleiding van fan-reacties ook weer vrij snel terug zullen gaan naar het gitaarwerk.
pi_73236280
Ben m nu voor het eerst aan het luisteren. Vind die single echt afschuwelijk maar het album klinkt wel wat beter. Moet er wel aan wennen, op het eerste gehoor lijkt alles opelkaar, beetje slepend allemaal. You don't know love is tot nu toe mijn favoriet.
pi_73237003
Iemand die een PM met een linkje naar het nieuwe album voor me heeft? Alvast bedankt.
Smile, it confuses people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')