Interpolquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef Shadow_NL het volgende:
Ben er nu al iets positiever over. Zoals ik al verwacht had is dit echt een groei plaat.
Heb nu al een paar nummers die ik wel kan waarderen: Bricks and Mortar, The Boxer, Papillon en You don`t know love. Denk dat het bij mij wel 10 luisterbeurten zal duren eer ik een fatsoenlijke mening over een album kan geven. Turn on the bright lights vond ik in het begin ook verschrikkelijk saai, en nu vind ik het de beste plaat ooit gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef Shadow_NL het volgende:
Turn on the bright lights vond ik in het begin ook verschrikkelijk saai, en nu vind ik het de beste plaat ooit gemaakt![]()
Vind je In this light en on this evening niet goed dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef AMDB het volgende:
Na 2,5 nummer afgezet, ik viel bijna in slaap van de saaiheid. Wordt het nog beter daarna?
Nee, voor mijn gevoel is alles heel erg eentonig, weinig variatie en spanning in de nummers, weinig toffe zang gehoord bij de 1e luisterbeurt. Papillon vond ik ook al niks aan. Jammer, erg jammer.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vind je In this light en on this evening niet goed dan?
Nou ja, het album is heel sloom natuurlijk, heel anders dan de vlottere gitaarnummers die ze hadden, maar zijn stem komt in bijvoorbeeld The Boxer wel weer heel krachtig naar voren.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, voor mijn gevoel is alles heel erg eentonig, weinig variatie en spanning in de nummers, weinig toffe zang gehoord bij de 1e luisterbeurt. Papillon vond ik ook al niks aan. Jammer, erg jammer.
Papillon is 1 van de snellere nummers, dus bereid je dan maar voor op het ergste.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:11 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben erg benieuwd, maar vrees het ergste als ik dit zo lees. Ben juist fan van hun snelle gitaarnummers, vind bijvoorbeeld push your head towards the air ook een vreselijk nummer.
Nou ja, die hebben ook 100 stijlen, ook langzame slepende nummers zonder echte climax. En dat is hier ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:18 schreef bloodymary het volgende:
Papillon vind ik ook niks aan. Maar ik houd bijvoorbeeld wel van Nick Cave en Radiohead (hiervoor genoemd), dus misschien is er nog hoop....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |