FOK!forum / Klaagbaak / Die nieuwe Vodafone reclames
Probably_on_pcpmaandag 28 september 2009 @ 14:08
Ik hoop dat dit het zoveelste topic is over die kutreclame met die poppenmaskers, want anders is het wel heel erg gesteld met Nederland.



Wie verzint er nou zo'n debiele kutreclame??? Kan men niet iets meer moeite doen om het nog enigszins grappig te maken? Want dat is het dus niet... in de verste verte niet

En als er hier mensen zijn die deze reclame wel leuk vinden dan is mijn tweede klacht dat er wel heel erg debiele users op dit forum zitten




Reactie van youtube-user op filmpje:
quote:
Ik vind hem geniaal...
Ik begrijp hem prima, je hebt zeker nooit een gratis Wifi hotspot gezocht? Het geluidje en de gezichtjes maken het absoluut af.
Suikerwafelmaandag 28 september 2009 @ 14:09
Hij heeft wel een kekke laptop, dat wel.
Netsplittermaandag 28 september 2009 @ 14:10
Diegene die dit verzonnen heeft moet het land uit geflikkert worden.
onearmedmanmaandag 28 september 2009 @ 14:10


Ik voel hem aankomen.
doubleyouteaaremaandag 28 september 2009 @ 14:12
Dit is wel het dieptepunt van de Nederlandse tv idd...
kabelhaspelmaandag 28 september 2009 @ 14:19
Dat er een reclamebureau is die dit bedenkt, het voorlegt aan de directie en dat iedereen instemmend knikt en denkt:

DiT woRdT hEm JonguNs!!!11!!!!1
SimonBalkmaandag 28 september 2009 @ 14:21
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
Dit is wel het dieptepunt van de Nederlandse tv idd...
Ik dacht dat dat Talpa/Tien was?

ontopic:
Dit is echt heel slecht maar die werken vaak wel. Hoe gek ook.
mirvedmaandag 28 september 2009 @ 14:23
Deze worden door heel europa gebruikt door Vodafone.

Diep triest inderdaad.
Biogardemaandag 28 september 2009 @ 14:23
Ik snap na een aantal keer zien, nog steeds de insteek niet?

Wat moeten ze voorstellen? Soort simpele despressiewijkbewoners op vakantie?
ElectricEyemaandag 28 september 2009 @ 14:25
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap na een aantal keer zien, nog steeds de insteek niet?

Wat moeten ze voorstellen? Soort simpele despressiewijkbewoners op vakantie?
Gaat over overal online, toch?
Misschien iets meet Twitter, tweets, dat soort onzin?


Dat is wat ik kon verzinnen bij deze debieliteiten, iig.
Biogardemaandag 28 september 2009 @ 14:26
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Gaat over overal online, toch?
Misschien iets meet Twitter, tweets, dat soort onzin?


Dat is wat ik kon verzinnen bij deze debieliteiten, iig.
Ja, overal internet was me al duidelijk. Maar wie of wat willen ze uitbeelden met die poppen?

Want ze zien eruit als een stel ongeschoolde rukkers. Of is dit om te laten zien dat iedereen Vodafone internet ka betalen?
Armageddonmaandag 28 september 2009 @ 14:26
Ik vind die pokkie toch nog veel erger. Zal me niets verbazen als het van hetzelfde buro is.
Biogardemaandag 28 september 2009 @ 14:27
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind die pokkie toch nog veel erger. Zal me niets verbazen als het van hetzelfde buro is.
M'n Pokkie! Moet Arma nog bellen, Danny, Yvonne
Sigmund666maandag 28 september 2009 @ 14:45
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef Biogarde het volgende:

[..]

M'n Pokkie! Moet Arma nog bellen, Danny, Yvonne [ afbeelding ]
En Sita, Malita. En Ansa! O JA >.< ANSA MOET IK OOK NOG BELLEN!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!111


Ik zou ze stuk voor stuk geven!
SPOILER
Aan het asiel, om a la minute in te laten slapen.
iFriesmaandag 28 september 2009 @ 14:49
En nu hebben we het erover
Probably_on_pcpmaandag 28 september 2009 @ 14:58
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef iFries het volgende:
En nu hebben we het erover
Mocht ik binnenkort een nieuwe provider nodig hebben en de keuze moet vallen tussen Vodafone en een ander dan kies ik door dit soort kutreclames voor die ander.
Probably_on_pcpmaandag 28 september 2009 @ 14:59
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Dat er een reclamebureau is die dit bedenkt, het voorlegt aan de directie en dat iedereen instemmend knikt en denkt:

DiT woRdT hEm JonguNs!!!11!!!!1
Zegt idd wel iets over het gevoel voor humor van de heren en dames in de directiekamer
Ladylikemaandag 28 september 2009 @ 15:12
Volledig terechte klacht
dribbel79maandag 28 september 2009 @ 15:29
Degene die hier verantwoordelijk voor is, mag wat mij betreft gevierendeeld worden...
leetzorsmaandag 28 september 2009 @ 16:14
Pokkie foetsie is vele malen erger.
nicoomaandag 28 september 2009 @ 16:24
terechte klacht
Gwywenmaandag 28 september 2009 @ 16:26
Ik heb 'm nog nooit gezien.
Gelukkig maar, als ik zo dat bovenste plaatje zie
Reclame = zaptijd, tijd om naar de plee te gaan, kopje thee te zetten enz.
Werkt prima, kun je je ook niet meer ergeren
goldfinger1963maandag 28 september 2009 @ 16:27
echt een kutreclame
Bielsmaandag 28 september 2009 @ 16:28
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap na een aantal keer zien, nog steeds de insteek niet?

Wat moeten ze voorstellen? Soort simpele despressiewijkbewoners op vakantie?
Ik neem aan pantoffeldiertjes ofzo, of andersoortige beestjes die maar heel kort leven.
nicoomaandag 28 september 2009 @ 19:32
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:28 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik neem aan pantoffeldiertjes ofzo, of andersoortige beestjes die maar heel kort leven.
Pantoffeldiertjes zijn eencellig
smiksmaksmekmaandag 28 september 2009 @ 19:52
Hey! De Vodafone-reclame is mooi! Allemaal voor de propere dieren in het slachthuis van Keulen. Ze grepen gisteren de slopershamers. Ze hoeven nog lang niet op een houtje te kluiven, want ze hebben een aantal voordelen van de Islam. Het schijnt dat ze die al eeuwenlang zoeken.
Nemainmaandag 28 september 2009 @ 20:18
Ik word bang van die reclame, kan er 's nachts niet van slapen . Met die enge beestjes.
elfzesendertigzondag 4 oktober 2009 @ 13:31
http://www.mobilecowboys.nl/mobilemarketing/10596

"Volgens de Vodafone man is het doel van deze campagne onder andere dat ietdereen erover gaat praten. Daarnaast is het de bedoeling dat de 'beestachtige types' gedurende een langere periode en in nog veel meer commercials een rol zullen gaan spelen in de mediacampagnes van de Telco. Dat moet dan weer zorgen voor 'een stukje herkenning' en 'gewenning'. Zeg maar, een beetje zoals dat bij de 'Goeiemoggel' campagne van KPN het geval was."
onearmedmanzondag 4 oktober 2009 @ 13:32
hoo smo smibi?

GuitarJJzondag 4 oktober 2009 @ 13:33
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilemarketing/10596

"Volgens de Vodafone man is het doel van deze campagne onder andere dat ietdereen erover gaat praten. Daarnaast is het de bedoeling dat de 'beestachtige types' gedurende een langere periode en in nog veel meer commercials een rol zullen gaan spelen in de mediacampagnes van de Telco. Dat moet dan weer zorgen voor 'een stukje herkenning' en 'gewenning'. Zeg maar, een beetje zoals dat bij de 'Goeiemoggel' campagne van KPN het geval was."
Neeeee!
Adelantezondag 4 oktober 2009 @ 13:34
Bagger commercials, maak dan wat moois zoals Orange ( ) altijd deed.
WupWupzondag 4 oktober 2009 @ 13:49
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilemarketing/10596

"Volgens de Vodafone man is het doel van deze campagne onder andere dat ietdereen erover gaat praten. Daarnaast is het de bedoeling dat de 'beestachtige types' gedurende een langere periode en in nog veel meer commercials een rol zullen gaan spelen in de mediacampagnes van de Telco. Dat moet dan weer zorgen voor 'een stukje herkenning' en 'gewenning'. Zeg maar, een beetje zoals dat bij de 'Goeiemoggel' campagne van KPN het geval was."
Alleen de 'Goeiemoggel'-campagne was in het begin tenminste nog grappig. Bij deze reclame met volwassen mensen in pluche pakken kan ik niet meer dan m'n schouders ophalen en de bedenker ervan uitlachen...
bijdehandzondag 4 oktober 2009 @ 14:20
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef WupWup het volgende:

[..]

Alleen de 'Goeiemoggel'-campagne was in het begin tenminste nog grappig. Bij deze reclame met volwassen mensen in pluche pakken kan ik niet meer dan m'n schouders ophalen en de bedenker ervan uitlachen...
Uitlachen?! IK WIL HEM SLAAN!
Jig_Sawdonderdag 22 oktober 2009 @ 21:59
Het enige wat grappig is , is de reactie van m'n vader als hij deze reclame ziet
Karinadonderdag 22 oktober 2009 @ 22:09
Ik snap hem ook niet, wat hebben die furries met telefoneren te maken