quote:Ik vind hem geniaal...
Ik begrijp hem prima, je hebt zeker nooit een gratis Wifi hotspot gezocht? Het geluidje en de gezichtjes maken het absoluut af.
Ik dacht dat dat Talpa/Tien was?quote:Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
Dit is wel het dieptepunt van de Nederlandse tv idd...
Gaat over overal online, toch?quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap na een aantal keer zien, nog steeds de insteek niet?
Wat moeten ze voorstellen? Soort simpele despressiewijkbewoners op vakantie?
Ja, overal internet was me al duidelijk. Maar wie of wat willen ze uitbeelden met die poppen?quote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Gaat over overal online, toch?
Misschien iets meet Twitter, tweets, dat soort onzin?
Dat is wat ik kon verzinnen bij deze debieliteiten, iig.
M'n Pokkie! Moet Arma nog bellen, Danny, Yvonnequote:Op maandag 28 september 2009 14:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind die pokkie toch nog veel erger. Zal me niets verbazen als het van hetzelfde buro is.
En Sita, Malita. En Ansa! O JA >.< ANSA MOET IK OOK NOG BELLEN!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n Pokkie! Moet Arma nog bellen, Danny, Yvonne [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Mocht ik binnenkort een nieuwe provider nodig hebben en de keuze moet vallen tussen Vodafone en een ander dan kies ik door dit soort kutreclames voor die ander.quote:
Zegt idd wel iets over het gevoel voor humor van de heren en dames in de directiekamerquote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Dat er een reclamebureau is die dit bedenkt, het voorlegt aan de directie en dat iedereen instemmend knikt en denkt:
DiT woRdT hEm JonguNs!!!11!!!!1![]()
![]()
Ik neem aan pantoffeldiertjes ofzo, of andersoortige beestjes die maar heel kort leven.quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap na een aantal keer zien, nog steeds de insteek niet?
Wat moeten ze voorstellen? Soort simpele despressiewijkbewoners op vakantie?
Pantoffeldiertjes zijn eencelligquote:Op maandag 28 september 2009 16:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik neem aan pantoffeldiertjes ofzo, of andersoortige beestjes die maar heel kort leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |