abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73178790
Wat is dat kut

Dit is nou al de 2e keer dit jaar dat ik een opdracht met iemand moet maken die niks van de stof begrijpt. Ik heb niks tegen samenwerken als je zelf mag kiezen met wie je samenwerkt of met iemand samenwerkt van je eigen niveau

Ik word altijd ingedeeld met iemand die:

1.Verwacht dat ik al het werk doe
2.Zelf ook wat doet maar dat is zo slecht dat Ik alles gewoon opnieuw moet schrijven om nog een redelijk cijfer te halen

En als je dat dan meld aan de leraar dan gaat die zeggen dat ik "ermee moet leren omgaan"
pi_73178813
hoe oud ben je?
  maandag 28 september 2009 @ 13:48:56 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73178821
Moet je gewoon mee leren omgaan!
pi_73178827
de leraar komt ook op fok denk ik

tevens laat TS te makkelijk over zich heen lopen.
pi_73178828
Herkenbaar
  maandag 28 september 2009 @ 13:49:14 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73178831
TS kan er niet mee omgaan
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_73178832
De reden die ze dan geven, "ja later in het bedrijfsleven kan je ook niet altijd kiezen met wie je samenwerkt". Als je echter later in het bedrijfsleven werkt en er doet iemand zijn werk niet naar behoren is het een tripje naar de manager en heb je zo een andere partner of zorgt diegene dat hij beter werkt.
  maandag 28 september 2009 @ 13:49:23 #8
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_73178834
TS de bel gaat.. aan de slag jonge..
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_73178839
Ervaring voor als je gaat werken of denk je dat je daar zelf kan kiezen met wie je gaat samenwerken?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_73178853
De leraar van TS is een fokker
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73178858
Toen ik nog naar school ging mocht je eerst altijd zelf een partner kiezen. Alleen losers die niemand wou waren tot elkaar veroordeeld.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73178874
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef Dennis101 het volgende:
De reden die ze dan geven, "ja later in het bedrijfsleven kan je ook niet altijd kiezen met wie je samenwerkt". Als je echter later in het bedrijfsleven werkt en er doet iemand zijn werk niet naar behoren is het een tripje naar de manager en heb je zo een andere partner of zorgt diegene dat hij beter werkt.
was het maar zo
pi_73178878
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef mirved het volgende:
Ervaring voor als je gaat werken of denk je dat je daar zelf kan kiezen met wie je gaat werken?
Je collega's zijn over het algemeen geen incompetente figuren, zijn aangenomen op basis van een aantal kwaliteiten. En als mensen hun werk niet doen en jij gaat dat even melden het management wordt er wel wat aan gedaan hoor.
pi_73178891
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef Salatrel het volgende:
de leraar komt ook op fok denk ik

tevens laat TS te makkelijk over zich heen lopen.
Ik lever vaak alleen mijn deel in en dan ziet die andere maar wat hij doet
pi_73178892
terrechte klacht
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Personan het volgende:
Wat is dat kut

Dit is nou al de 2e keer dit jaar dat ik een opdracht met iemand moet maken die niks van de stof begrijpt. Ik heb niks tegen samenwerken als je zelf mag kiezen met wie je samenwerkt of met iemand samenwerkt van je eigen niveau

Ik word altijd ingedeeld met iemand die:

1.Verwacht dat ik al het werk doe
2.Zelf ook wat doet maar dat is zo slecht dat Ik alles gewoon opnieuw moet schrijven om nog een redelijk cijfer te halen

En als je dat dan meld aan de leraar dan gaat die zeggen dat ik "ermee moet leren omgaan"
pi_73178895
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Toen ik nog naar school ging mocht je eerst altijd zelf een partner kiezen. Alleen losers die niemand wou waren tot elkaar veroordeeld.
Zeker nooit een vervolgopleiding gedaan?
pi_73179006
Ja want in het grote mensen leven, mag je ook je eigen 'partners' kiezen
pi_73179021
Wen er maar aan, straks bij de sociale werkplaats kom je ook allerlei types tegen.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73179052
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef Dennis101 het volgende:
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je collega's zijn over het algemeen geen incompetente figuren, zijn aangenomen op basis van een aantal kwaliteiten. En als mensen hun werk niet doen en jij gaat dat even melden het management wordt er wel wat aan gedaan hoor.
Wow, jij leeft in een droomwereld, je werkt zeker nog niet? Je collega's zijn per definitie incompetente figuren die door je manager op die plek geholpen zijn.
pi_73179101
Oud principe, wees gevleid, ze zetten je aan het werk met een loser zodat die aan je niveau kunnen optrekken

(wat wij natuurlijk allemaal weten is dat ze dan idd gewoon gaan meeliften, maar oke).

Overigens is het idd het meest irritant als je werk krijgt wat zo abominabel slecht is, dat je het zelf maar opnieuw moet doen. Of heel duidelijk aangeven bij je leraar welk gedeelte bij wie hoort, of als je alles alleen moet maken, dat je het in je eentje gedaan hebt. Zolang freeriders er mee weg blijven komen, blijf je last houden van die parasieten.

(afhankelijk van je opleiding en jaar denk ik, als je in je eerste jaar zit van een vervolgopleiding, troost je dan dat de meeste meelifters na max 2 jaar zijn gewieberd, vaker nog na het eerste jaar al, terwijl daar zelfs nog een groot gedeelte niet eens voorbij februari komen.

Succes
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_73179120
Idd, je moet exact aangeven wie wat heeft gedaan.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  maandag 28 september 2009 @ 13:59:11 #22
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73179122
TS moet werken en niet gaan zeiken anders eindig je net als ons allemaal.
pi_73179140
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:56 schreef JayKudo het volgende:

[..]

[..]

Wow, jij leeft in een droomwereld, je werkt zeker nog niet? Je collega's zijn per definitie incompetente figuren die door je manager op die plek geholpen zijn.
Geen last van, de mensen waarmee ik mee te maken heb doen meestal hun werk goed en doen ze dat niet dat zit de manager er boven op. Dat je overigens niet zelf je degene kiest waarmee je werkt klopt dan weer wel. Maar het grote verschil op school is dat je er weinig aan kan doen en op de werkvloer meestal wel iets. Natuurlijk zal dit niet altijd opgaan, net als het niet altijd opgaat dat je collega's incompetent zijn.
pi_73179171
meldT
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  Redactie Frontpage maandag 28 september 2009 @ 14:02:36 #25
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73179212
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:56 schreef JayKudo het volgende:

[..]

[..]

Wel als je in een supermarkt werkt idd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')