Waarom zou dat nodig zijn? Hij stelt een paar simpele vragen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat je geen goedkeuring hebt van een MOD.
Omdat.quote:Op maandag 28 september 2009 12:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Waarom zou dat nodig zijn? Hij stelt een paar simpele vragen.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat je geen goedkeuring hebt van een enig MOD.
Ik zie geen enquête hoor.quote:
Jij ook. Hij stelt alleen wat vragen, en stelt ook dat andere opmerkingen welkom zijn. Verder wil TS niet echt een onderzoek doen, maar een website bouwen. Daar zet je geen enquête voor in elkaar.quote:Op maandag 28 september 2009 12:46 schreef feelsgoodman het volgende:
Dan lijkt het mij een goed idee dat je de definitie van een enquête nog eens goed onder de loep neemt.
Point made, end.quote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Jij ook. Hij stelt alleen wat vragen, en stelt ook dat andere opmerkingen welkom zijn. Verder wil TS niet echt een onderzoek doen, maar een website bouwen. Daar zet je geen enquête voor in elkaar.
Ik heb niet zo een zin in een ja/nee discussie. De TS doet research naar een zeker onderwerp, hierbij heeft hij wat vragen opgesteld om dit wat soepeler laten te verlopen, het komt er dus op neer dat hij antwoorden wil op de specifieke -onderzoeksvragen- om verder progressie te boeken in zijn -onderzoek-.quote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Jij ook. Hij stelt alleen wat vragen, en stelt ook dat andere opmerkingen welkom zijn. Verder wil TS niet echt een onderzoek doen, maar een website bouwen. Daar zet je geen enquête voor in elkaar.
quote:
Zie m'n edit inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Renesite het volgende:
Die lokaalwijzigingen staan bij ons altijd op intranet en niet op de website van de hogeschool.
Pffff.... En het dan in de topictitel wel goed doen...quote:Op maandag 28 september 2009 12:39 schreef Quintenajax het volgende:
hoge school
hoge school
hoge scholen
Persoonlijk vind ik dit goeie informatie voor de website.quote:Op maandag 28 september 2009 19:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
Informatie over de vestigingen (bereikbaarheid met ov en auto, telefoonnummers ed)
Dit hoort denk ik meer thuis op het Intranet (in elk geval, achter een afgesloten gedeelte, alleen voor studenten van de hogeschool).quote:roosters, cijfers, evt wijzigingen, het bereiken van docenten, tentamenperiodes, jaarrooster en studentenstatuut ofzo
Dit hoort idd ook op de website...quote:Als er vakken/ modules oid gegeven worden voor studenten van andere hogescholen is het fijn als de informatie daarover duidelijk en overzichtelijk weergegeven en meteen te vinden is.
Voor middelbare scholieren en toekomstige studenten info over de opleidingen, open dagen en opleidings opbouw zonder veel te moeten zoeken daarnaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |