Dat heet vergrijzing. Om maar te zwijgen over de vanuit Marokko overgevlogen, met botox ingespoten zandmeisjes die in die leeftijdcategorie vallen.quote:Die Marokkaanse meiden beginnen zich te verloederen. Naarmate ze ouder worden, dijen ze uit en worden ze alsmaar lelijker.
Ojee, mijn klacht is geweigerd. Het ligt zeker aan mijn afkomst.quote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef cYbErTiM het volgende:
Vrij onsamenhangend, ik mis de samenvatting bijv. en de antiklacht? een paint had het geheel misschien nog kunnen redden... maar helaas. Hierbij bestempel ik uw klacht als:
onterecht!
Kanker users zoals jij zouden niet eens de mogelijkheid moeten hebben om te registrerenquote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef cYbErTiM het volgende:
Vrij onsamenhangend, ik mis de samenvatting bijv. en de antiklacht? een paint had het geheel misschien nog kunnen redden... maar helaas. Hierbij bestempel ik uw klacht als:
onterecht!
Racisten? Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op maandag 28 september 2009 10:03 schreef Youss_Lee het volgende:
[..]
Ojee, mijn klacht is geweigerd. Het ligt zeker aan mijn afkomst.
Stelletje racisten ook
Het zit ze natuurleuk in de genen dat ze al op een jonge leeftijd een lekkere lijf hebben. Zo van die Braziliaanse lijfjes weet je wel. Geldt niet voor allemaal, maar meeste zijn wel jammiequote:Op maandag 28 september 2009 09:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat heet vergrijzing. Om maar te zwijgen over de vanuit Marokko overgevlogen, met botox ingespoten zandmeisjes die in die leeftijdcategorie vallen.
Ik ben abstract aan het denkenquote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Racisten? Wat heeft dat hiermee te maken?
Je kan gewoon hier klagen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:55 schreef Youss_Lee het volgende:
Die cut-site doet het nie!!Waar moet ik nu al mijn frustraties uiten?
Bonusklacht: Die Marokkaanse meiden beginnen zich te verloederen. Naarmate ze ouder worden, dijen ze uit en worden ze alsmaar lelijker.
Jaja, net zoals die Bob Ross. Die kerel is doodgegaan aan het abstract denken. Gelijk mee ophouden.quote:Op maandag 28 september 2009 10:10 schreef Youss_Lee het volgende:
[..]
Ik ben abstract aan het denken
Bob Ross stierf aan kenker. Zit me niet zo op stang te jagen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jaja, net zoals die Bob Ross. Die kerel is doodgegaan aan het abstract denken. Gelijk mee ophouden.
Ik hou wel van 'stoppel'-haar op de vulvaquote:Op maandag 28 september 2009 10:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alleen jammer van al dat haar..als je soms die armen, snorren en onderrug eens zit......gad-ver-damme
quote:Op maandag 28 september 2009 10:05 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Kanker users zoals jij zouden niet eens de mogelijkheid moeten hebben om te registreren
Ik wil van dat gamin-attitude af.quote:Op maandag 28 september 2009 10:19 schreef Banzaiaap het volgende:
Mensen die niet durven te schelden op Fok!: "cut-site".
Ja maar de rest van Nederland nietquote:Op maandag 28 september 2009 10:22 schreef Youss_Lee het volgende:
[..]
Ik hou wel van 'stoppel'-haar op de vulva
de antiklachtquote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef cYbErTiM het volgende:
onterecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |