Kreeg kotsneigingen toen ik dat zagquote:Op maandag 28 september 2009 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je maakt wat mee als je met de bus naar school moet.
Je snapt em niet.quote:Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kreeg kotsneigingen toen ik dat zag, het was echter wel grappig omdat dat meisje zo van
keek en daarna
Hoi ik wil ook wel eens met een meisje praten maar ik weet niet hoe dat moet kun je wat tips geven of wil jij met mij in de bus zitten en in je neus peuteren zodat ik samen met een meisje om jou kan lachen?quote:Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kreeg kotsneigingen toen ik dat zag, het was echter wel grappig omdat dat meisje zo van
keek en daarna
Je kunt het op 2 manieren vatten, of ze lachtte om die gast of ze lachtte omdat ze mij leuk vondquote:
En dan lekker aan een trapleuning smerenquote:Op maandag 28 september 2009 08:31 schreef Netsplitter het volgende:
Alsof mensen van 40 of 50 niet meer in hun neus mogen peuren.
Ik peuter nooit in mijn neusquote:Op maandag 28 september 2009 08:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoi ik wil ook wel eens met een meisje praten maar ik weet niet hoe dat moet kun je wat tips geven of wil jij met mij in de bus zitten en in je neus peuteren zodat ik samen met een meisje om jou kan lachen?
Ze mogen dat wel maar alsjeblieft zeg, doe het dan niet in het openbaar!quote:Op maandag 28 september 2009 08:31 schreef Netsplitter het volgende:
Alsof mensen van 40 of 50 niet meer in hun neus mogen peuren.
Omdat jouw tere zieltje er niet tegen kan???quote:Op maandag 28 september 2009 08:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze mogen dat wel maar alsjeblieft zeg, doe het dan niet in het openbaar!
Je had er bij moeten zijn! Mijn ogen wat doe je?quote:Op maandag 28 september 2009 08:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat jouw tere zieltje er niet tegen kan???![]()
Wees blij dat ik het niet was waar je tegen aan keek.quote:Op maandag 28 september 2009 08:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn! Mijn ogen wat doe je?
Achter een paar jaar, wanneer ik veel levenervaring hebquote:Op maandag 28 september 2009 08:40 schreef kL0j00h het volgende:
Dude, wat spannend.... hoe is het afgelopen? Wanneer komt je boek uit?
quote:Op maandag 28 september 2009 08:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Achter een paar jaar, wanneer ik veel levenervaring heb
Gadverdamme man, je gaat toch je neus snuiten! Is veel beter, nu weet ik ook waardoor er zoveel mensen ziek wordenquote:Op maandag 28 september 2009 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het niet was waar je tegen aan keek.
Ik had er een mooie bruine uit gepeurt met snotdraadje er achter aan bungelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |