nee denk het niet idd, zolang het printplaatje maar dezelfde afmeting heeftquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef Jaheur het volgende:
hmm volgens mij heb ik een 21 serie met 160GB.
Grootte maakt toch niets uit bij Maxtor?
het printplaatje moet wel exact hetzelfde zijn, dus zou je er miss een keer een foto van kunnen maken?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef LS-Drop het volgende:
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen. Gebruik hem echter wel zelf als externe hdd, dus er moet wel weer iets anders voor in de plaats komen. Wat geef je ervoor?
Ik had verwacht dat je data je iets meer waard zou zijn. Voor dat geld hou ik hem iig zelf.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
het printplaatje moet wel exact hetzelfde zijn, dus zou je er miss een keer een foto van kunnen maken?
ik heb er 25 euro incl. verzenden voor over
voor 50 euro heb ik hem namelijk nieuw, dus de helft leek me redelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef LS-Drop het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je data je iets meer waard zou zijn. Voor dat geld hou ik hem iig zelf.
Dan wens ik je veel succes.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:40 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
voor 50 euro heb ik hem namelijk nieuw, dus de helft leek me redelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |