wanneer geeft de pliezie je geld terug?quote:Op maandag 28 september 2009 02:13 schreef wazoomie het volgende:
Na de buit van vijftien euro's gingen zij weg en belde ik de politie met de telefoon uit mijn sok. Binnen nog geen vijf minuten waren zij ter plaatse en hadden ze de knapen van dit 'incident' opgepakt. Nu maar hopen dat deze medelanders een ergere straf krijgen dan een paar uur schoffelen.
![]()
Klacht: Overvallers
Klacht: Zuurverdiend geld kwijtraken.
Anti-klacht: Telefoon niet kwijt.
GEEN LEMMING VAN DAT ANDERE TOPIC. ECHT GEBEURD.
Dat moest eigenlijk de andere anti-klacht zijn. Gelijk. Dezelfde briefjes.quote:Op maandag 28 september 2009 02:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer geeft de pliezie je geld terug?
Ja, Char inderdaad. Ik geloofde ook niet in voorgevoel vandaar dat ik er weinig aandacht aan besteedde ondanks m'n telefoon in m'n sok.quote:Op maandag 28 september 2009 02:16 schreef heartwork het volgende:
omg.. char is er niks bij.
maarre way to go TO.
en aangezien de overvallers gepakt zijn krijg je je geld toch weer terug?
En wtf, binnen 5 minuten politie ter plaatse? Hier heb je geluk met 30 minuten..
zie... zo slecht zijn die juuten nietquote:Op maandag 28 september 2009 02:16 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat moest eigenlijk de andere anti-klacht zijn. Gelijk. Dezelfde briefjes.
Ze waren een jaar of 17. Ik geloofde ook niet echt dat ze een pistool en een mes bij zich hadden. Ik vroeg nog of ze het wilde laten zien maar ze bleven maar schreeuwen "Geen rare dingen doen, geen rare dingen doen.". Twee tegen één. Echt laf inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2009 02:17 schreef Zotheid het volgende:
Prikken met een pistool.
Maar verder terechte klacht. Ik ben als 14 jarig jochie ook beroofd door 3 Marokkanen van een jaar of 20. Hebben ook nog eens m'n neus gebroken. De helden.
Dat zeg je toch niet joh. Pas maar op of gekke gerrit prikt jou met zijn pistool hu hu hu.quote:Op maandag 28 september 2009 02:18 schreef NoFidea het volgende:
Kut volk die (criminele) allochtonen
tss stiekem je post veranderen he!quote:Op maandag 28 september 2009 02:18 schreef NoFidea het volgende:
Kut volk die (criminele) allochtonen
Dat is een autochtoonquote:Op maandag 28 september 2009 02:19 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet joh. Pas maar op of gekke gerrit prikt jou met zijn pistool hu hu hu.
Tja, in sommige gevallen kan je maar beter meewerken. Genoeg gekke die wel opeens een mes tussen je ribben zetten.quote:Op maandag 28 september 2009 02:18 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ze waren een jaar of 17. Ik geloofde ook niet echt dat ze een pistool en een mes bij zich hadden. Ik vroeg nog of ze het wilde laten zien maar ze bleven maar schreeuwen "Geen rare dingen doen, geen rare dingen doen.". Twee tegen één. Echt laf inderdaad.
Volkomen begrijpelijk. Al zullen er genoeg internethelden zijn die zeggen dat ze ze wel even in elkaar zouden slaan maar zelf nog nooit in de situatie hebben gezeten.quote:Op maandag 28 september 2009 02:21 schreef wazoomie het volgende:
Pistool of niet. Ik werd vanachter gegrepen en voelde iets op m'n hoofd gedrukt worden. Ze hadden het over een 'pipa' en die ander iets met 'ik jou steken'. Heb pistool noch mes gezien maar de situatie was gewoon kut.
preciesquote:Op maandag 28 september 2009 02:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk. Al zullen er genoeg internethelden zijn die zeggen dat ze ze wel even in elkaar zouden slaan maar zelf nog nooit in de situatie hebben gezeten.
quote:Op maandag 28 september 2009 03:21 schreef Vampier het volgende:
Ik hoop dat je tegen de politie gezegd hebt dat je 250 euro bijhad.
Bovendien heb jij zojuist een paar achtergestelde jongeren en nog harder bijgenaaid dan deze maatschapij ze erbij kan naaien. Je hebt niet alleen de toekomst verkloot van deze kansjongeren maar ze wederom in contact gebracht met justitie... je had ze gewoon moeten aanbieden om mee te komen naar de bank om ze zo wat meer geld te geven zodat ze niet meer overvallen hoefde te plegen...
Wat ben jij een vieze NSB-er om deze lui erbij te lappen... ik hoop dat je goed kunt slapen vanacht... OETLUL!
Goeiequote:Op maandag 28 september 2009 03:21 schreef Vampier het volgende:
Bovendien heb jij zojuist een paar achtergestelde jongeren en nog harder bijgenaaid dan deze maatschapij ze erbij kan naaien. Je hebt niet alleen de toekomst verkloot van deze kansjongeren maar ze wederom in contact gebracht met justitie... je had ze gewoon moeten aanbieden om mee te komen naar de bank om ze zo wat meer geld te geven zodat ze niet meer overvallen hoefde te plegen...
Wat ben jij een vieze NSB-er om deze lui erbij te lappen... ik hoop dat je goed kunt slapen vanacht... OETLUL!
hihiquote:Op maandag 28 september 2009 03:21 schreef Vampier het volgende:
Moet...de...tuinkabouter...niet...voeden.quote:Op maandag 28 september 2009 03:21 schreef Vampier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |