abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73170996
Vanavond, ongeveer een uur geleden, ben ik overvallen in één van de prachtwijken van Hoorn.

In de middag ging ik met de trein naar Utrecht om daar naar een concert te gaan. In de trein had ik een sterk voorgevoel dat ik overvallen zou worden maar ik besteedde er niet echt aandacht aan. Later, op de terugweg, kreeg ik het voorgevoel weer en was het nog veel sterker. Ik besloot om mijn telefoon in m'n sok ( ) te stoppen en lopend mijn weg vanaf station Hoorn naar mijn huis te vervolgen.

Voor mij liepen twee jongens met een capuchon op en hun broek laag. Zij liepen zo erg langzaam dat ik ze besloot in te halen. We naderden het begin van de kansenwijk 'de Grote Waal' alwaar zij steeds dichter achter me kwamen lopen. Ik vertrouwde dit niet dus stak over op plek welke erg onlogisch is (normaal steek je eerder over om aan die kant van de weg te komen wanneer je vanaf het station komt). Zij volgden mij en ik hoorde ze achter mij praten in een raar taaltje. Na ongeveer 2 minuten liep ik langs het laatste huis van het rijtje en dacht nog bij mezelf dat ik moest doen alsof ik daar woonde zodat er niks zou gebeuren maar toch liep ik door. Nog geen meter voorbij het laatste huis werd ik vanachter bij mijn keel gegrepen en kreeg ik een pistool op mijn hoofd. "Doe geen rare dingen, ik prik je, ik prik je!" Zei een van de negroïde jongemannen. De andere anderskokende voelde in m'n zakken en pakte mijn portemonnee. Gelukkig kon ik deze nog terugpakken en alleen het geld eruit halen zodat ik niet mijn pasjes kwijt zou zijn.

Na de buit van vijftien euro's gingen zij weg en belde ik de politie met de telefoon uit mijn sok. Binnen nog geen vijf minuten waren zij ter plaatse en hadden ze de knapen van dit 'incident' opgepakt. Nu maar hopen dat deze medelanders een ergere straf krijgen dan een paar uur schoffelen.

Klacht: Overvallers
Klacht: Zuurverdiend geld kwijtraken.
Anti-klacht: Telefoon niet kwijt.
Anti-klacht: Overvallers opgepakt

GEEN LEMMING VAN DAT ANDERE TOPIC. ECHT GEBEURD.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 02:15:15 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 28 september 2009 @ 02:15:34 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_73171008
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:13 schreef wazoomie het volgende:

Na de buit van vijftien euro's gingen zij weg en belde ik de politie met de telefoon uit mijn sok. Binnen nog geen vijf minuten waren zij ter plaatse en hadden ze de knapen van dit 'incident' opgepakt. Nu maar hopen dat deze medelanders een ergere straf krijgen dan een paar uur schoffelen.

Klacht: Overvallers
Klacht: Zuurverdiend geld kwijtraken.
Anti-klacht: Telefoon niet kwijt.

GEEN LEMMING VAN DAT ANDERE TOPIC. ECHT GEBEURD.
wanneer geeft de pliezie je geld terug?

En trouwens waarom heb je niet gewoon je portemonnee geleegd toen je je telefoon weg stopte? Pinpasjes passen ook erg goed in je sok.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 28 september 2009 @ 02:16:19 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73171012
Beetje late lemming.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 28 september 2009 @ 02:16:20 #4
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73171013
omg.. char is er niks bij.
maarre way to go TO.
en aangezien de overvallers gepakt zijn krijg je je geld toch weer terug?

En wtf, binnen 5 minuten politie ter plaatse? Hier heb je geluk met 30 minuten..
Big mouth strikes again
pi_73171015
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

wanneer geeft de pliezie je geld terug?
Dat moest eigenlijk de andere anti-klacht zijn. Gelijk. Dezelfde briefjes.
pi_73171018
Prikken met een pistool.

Maar verder terechte klacht. Ik ben als 14 jarig jochie ook beroofd door 3 Marokkanen van een jaar of 20. Hebben ook nog eens m'n neus gebroken. De helden.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_73171023
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:16 schreef heartwork het volgende:
omg.. char is er niks bij.
maarre way to go TO.
en aangezien de overvallers gepakt zijn krijg je je geld toch weer terug?

En wtf, binnen 5 minuten politie ter plaatse? Hier heb je geluk met 30 minuten..
Ja, Char inderdaad. Ik geloofde ook niet in voorgevoel vandaar dat ik er weinig aandacht aan besteedde ondanks m'n telefoon in m'n sok.
  maandag 28 september 2009 @ 02:18:26 #8
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_73171029
Kut volk die (criminele) allochtonen
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 28 september 2009 @ 02:18:51 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_73171031
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:16 schreef wazoomie het volgende:

[..]

Dat moest eigenlijk de andere anti-klacht zijn. Gelijk. Dezelfde briefjes.
zie... zo slecht zijn die juuten niet

Maaruhm volgende keer bij voorgevoel gewoon een lege portemonnee zichtbaar dragen en de rest in je dok stoppen. Pasjes passen echt bij je sok in.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_73171033
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:17 schreef Zotheid het volgende:
Prikken met een pistool.

Maar verder terechte klacht. Ik ben als 14 jarig jochie ook beroofd door 3 Marokkanen van een jaar of 20. Hebben ook nog eens m'n neus gebroken. De helden.
Ze waren een jaar of 17. Ik geloofde ook niet echt dat ze een pistool en een mes bij zich hadden. Ik vroeg nog of ze het wilde laten zien maar ze bleven maar schreeuwen "Geen rare dingen doen, geen rare dingen doen.". Twee tegen één. Echt laf inderdaad.
  maandag 28 september 2009 @ 02:19:50 #11
248266 heartwork
pi_73171038
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:18 schreef NoFidea het volgende:
Dat zeg je toch niet joh. Pas maar op of gekke gerrit prikt jou met zijn pistool hu hu hu.
Big mouth strikes again
  maandag 28 september 2009 @ 02:20:40 #12
248266 heartwork
pi_73171047
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:18 schreef NoFidea het volgende:
tss stiekem je post veranderen he!
Big mouth strikes again
  maandag 28 september 2009 @ 02:21:00 #13
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_73171051
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:19 schreef heartwork het volgende:

[..]

Dat zeg je toch niet joh. Pas maar op of gekke gerrit prikt jou met zijn pistool hu hu hu.
Dat is een autochtoon
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_73171052
Pistool of niet. Ik werd vanachter gegrepen en voelde iets op m'n hoofd gedrukt worden. Ze hadden het over een 'pipa' en die ander iets met 'ik jou steken'. Heb pistool noch mes gezien maar de situatie was gewoon kut.
pi_73171053
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:18 schreef wazoomie het volgende:

[..]

Ze waren een jaar of 17. Ik geloofde ook niet echt dat ze een pistool en een mes bij zich hadden. Ik vroeg nog of ze het wilde laten zien maar ze bleven maar schreeuwen "Geen rare dingen doen, geen rare dingen doen.". Twee tegen één. Echt laf inderdaad.
Tja, in sommige gevallen kan je maar beter meewerken. Genoeg gekke die wel opeens een mes tussen je ribben zetten.
[..]
pi_73171070
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:21 schreef wazoomie het volgende:
Pistool of niet. Ik werd vanachter gegrepen en voelde iets op m'n hoofd gedrukt worden. Ze hadden het over een 'pipa' en die ander iets met 'ik jou steken'. Heb pistool noch mes gezien maar de situatie was gewoon kut.
Volkomen begrijpelijk. Al zullen er genoeg internethelden zijn die zeggen dat ze ze wel even in elkaar zouden slaan maar zelf nog nooit in de situatie hebben gezeten.
[..]
  maandag 28 september 2009 @ 02:26:09 #17
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73171089
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:23 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Volkomen begrijpelijk. Al zullen er genoeg internethelden zijn die zeggen dat ze ze wel even in elkaar zouden slaan maar zelf nog nooit in de situatie hebben gezeten.
precies
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73171293
Ik hoop dat je tegen de politie gezegd hebt dat je 250 euro bijhad.

Bovendien heb jij zojuist een paar achtergestelde jongeren en nog harder bijgenaaid dan deze maatschapij ze erbij kan naaien. Je hebt niet alleen de toekomst verkloot van deze kansjongeren maar ze wederom in contact gebracht met justitie... je had ze gewoon moeten aanbieden om mee te komen naar de bank om ze zo wat meer geld te geven zodat ze niet meer overvallen hoefde te plegen...

Wat ben jij een vieze NSB-er om deze lui erbij te lappen... ik hoop dat je goed kunt slapen vanacht... OETLUL!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_73171344
Ik had die 2 negers echt wel ff neergetikt in mn eentje
  maandag 28 september 2009 @ 03:41:39 #20
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_73171374
quote:
Op maandag 28 september 2009 03:21 schreef Vampier het volgende:

Bovendien heb jij zojuist een paar achtergestelde jongeren en nog harder bijgenaaid dan deze maatschapij ze erbij kan naaien. Je hebt niet alleen de toekomst verkloot van deze kansjongeren maar ze wederom in contact gebracht met justitie... je had ze gewoon moeten aanbieden om mee te komen naar de bank om ze zo wat meer geld te geven zodat ze niet meer overvallen hoefde te plegen...

Wat ben jij een vieze NSB-er om deze lui erbij te lappen... ik hoop dat je goed kunt slapen vanacht... OETLUL!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 28 september 2009 @ 03:41:52 #21
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_73171376
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:26 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

precies
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator / Redactie FP maandag 28 september 2009 @ 04:17:49 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73171464
quote:

Goeie
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 28 september 2009 @ 04:18:38 #23
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73171467
quote:

hihi
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 28 september 2009 @ 07:51:16 #24
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73171854
quote:

Moet...de...tuinkabouter...niet...voeden.

Wel typisch trouwens, dat voorgevoel. Ik hoor wel vaker dat mensen dat hebben
  maandag 28 september 2009 @ 08:02:41 #25
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_73171934
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:26 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

precies
Shoarnhem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo