SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt al gauw 5 euro op een kaartje. En nu moet iedereen de NS een poot gaan uitdraaien zo, want ik haat de NS!Ikverdomme.
quote:40 EURO PER PERSOON?! Dat is voor 5 mensen dus 200 euro...
want twee keer de helft is 1/4dequote:Op maandag 28 september 2009 00:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En 20 euro voor een half persoon
quote:
Die ja, dan is het zeker een stuk goedkoper dan met de auto.quote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef jslavenburg het volgende:
40% korting ftw
Zie je niet dat die twee dingen helemaal los van elkaar staan, schele draak... Tering jantje zeg!quote:Op maandag 28 september 2009 00:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Je moet naar Hilversum vanuit Sittard, maar je gaat vanuit Nijmegen naar Rotterdam? Nog geen wonder dat die prijzen anders zijn.
Zelfs met kortingskaart is het autorijden voordeliger. Als je alleen gaat, dan heb je een punt, dan kan die auto duurder uitkomen (maar dan geef ik het comfort en de flexibiliteit geen prijs in euro's!). Maar zodra je met 2 mensen gaat, dan is de trein alleen maar duur.quote:Op maandag 28 september 2009 00:35 schreef Lkw het volgende:
Kortingskaart kopen inderdaad, of anders in de buurt gaan zitten van een lieftallig schepsel dat er al eentje op het lichaam draagt.
Neemt niet weg dat de NS te duur is voor de kleine, krappe, volle klotetreinen waar ze je in denken te moeten proppen.
2x 180 is bij mij echt 360, mjaquote:Sittard > Hilversum is 180km ofzo. Dus 320km voor 200 euro is echt heel asociaal... De NS moet worden doodgeschop en nekgeschoten...
quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Oh, en de bespaartip!Leg eens uit want ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt al gauw 5 euro op een kaartje. En nu moet iedereen de NS een poot gaan uitdraaien zo, want ik haat de NS!
![]()
Ik ben dom
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op maandag 28 september 2009 01:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Kan je met die VIA ook goedkoper reizen van utrecht naar arnhem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |