Prachtig, de coördinator heeft een heel betoog op BB geplaatst dat de bonuspunttoets een toets is die 'excellente' studenten die 'uitzonderlijk goed studiegedrag' vertonen een kans geeft om een 11 te halen voor hun tentamenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En toch gehaald, 10 vd 14 goed
Hoe zit dat trouwens? Het gerucht gonst door CZ-1 dat als je een 5 haalt voor je tentamen je ondanks de extra punt die je zou moeten krijgen voor de bonuspunttoets toch gezakt bent, klopt dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 02:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Prachtig, de coördinator heeft een heel betoog op BB geplaatst dat de bonuspunttoets een toets is die 'excellente' studenten die 'uitzonderlijk goed studiegedrag' vertonen een kans geeft om een 11 te halen voor hun tentamen
Beetje jammer dat je het blijkbaar ook half-slapend zonder colleges te bezoeken, boeken te bekijken, leervragen te maken of überhaupt te leren kunt halen
Misschien dat dat bij jullie zo is, maar bij ons is dat absoluut niet zo. Je krijgt gewoon bij je tentamenuitslag een lijst met hoeveel punten jij hebt gehaald op de toets, dan je cijfer met dat aantal punten, dan staat er hoeveel bonuspunten je hebt (dan krijg je voor 0,5/1 punt aan punten erbij) en dan staat je uiteindelijke cijfer.quote:Op woensdag 30 september 2009 07:14 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens? Het gerucht gonst door CZ-1 dat als je een 5 haalt voor je tentamen je ondanks de extra punt die je zou moeten krijgen voor de bonuspunttoets toch gezakt bent, klopt dat?
Werkelijk verwerpelijk, Arts en auto.quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef Repeat het volgende:
Arts en auto is een zeer prima blad. Beter dan zo'n vod als medisch contact.
Geilquote:Op woensdag 30 september 2009 12:07 schreef EricT het volgende:
bluh heel vragen wist ik net niet. Heb dan ook minder vragen gemaakt dan met oefenvgt.
Zat me trouwens gigantisch te ergeren aan een dame die het nodig vond om hakken aan te trekken naar tentamenhal
Als de dame in kwestie over gepaste kledij en bovendien een minder monsterlijk hoofd zou bezitten wel ja.quote:
Die viel me inderdaad ook op, wat een literair talent is daar verloren gegaanquote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef Pluizel het volgende:
die vraag over die meneer die naar amerika ging om daar met een auto rond te crossen door de woestijn op bochtige wegen was wel een erg boeiende vraag overigens.
''Alleen omdat ze vorig jaar te veel vrije tijd hebben, moeten wij maar een scriptie gaan schrijven. Wat daar t nut van is weet ik nog steeds niet... bah''quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef dotKoen het volgende:
Opmerkelijk blok (om het maar in dossier-vriendelijke termen te zeggen), dit MPV4: Arts en Zorg, waar ik gisteren mee ben begonnen.
Ons eindcijfer is het cijfer dat we krijgen voor een scriptie over een kwaliteitsverbeterplan in de zorg. Nog erg abstract allemaal ...
Mijn collega's zijn overigens wat minder genuanceerd: https://owiwebserver.umcn.nl/prikbord/topics/view/15482
Kicke hèquote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef Pluizel het volgende:
die vraag over die meneer die naar amerika ging om daar met een auto rond te crossen door de woestijn op bochtige wegen was wel een erg boeiende vraag overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |