Kun je hier ook onder je naam zettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:37 schreef Pluizel het volgende:
Nou, zonet in het martini m'n pasje laten maken met zowaar een mooie foto. En het is wel heel gaaf om dan co-assistent onder je naam te hebben staanVerder heb ik gehoord waar ik het hele jaar zit:
Eerst KNO, dan Neuro, dan Urologie (jech) en als laatste interne ()
Maar ik begin mijn co-schappen met een week vakantievoel me net een hbo'er, want die vrije week valt precies in de herfstvakantie!
alles in het martini!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Kun je hier ook onder je naam zetten
Je doet al die co-schappen in hetzelfde perifere ziekenhuis?
ik mag mijn bibs eraf laten vriezen in de tennishal. Nouja alles beter dan de stadjershal want daar is het pas ECHT koud.quote:
Ergens in het midden gaan zitten zodat je die vervelende ventilatoren (met hun nog vervelender koude lucht) niet hoort.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef Pluizel het volgende:
[..]
ik mag mijn bibs eraf laten vriezen in de tennishal. Nouja alles beter dan de stadjershal want daar is het pas ECHT koud.
Jaja nu weten we het welquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef intoxicated het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)iseur-osterhaus.html
Een spoeddebat over dotKoen!![]()
En toch gehaald, 10 vd 14 goedquote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Merel1808 het volgende:
Die bonuspunttoets ging echt bagger, ik wist ongeveer niks![]()
Slecht verkapte tvp..
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:56 schreef MaxC het volgende:
Stage bij Traumatologie voor Persoonlijke Profilering geregeld![]()
Ongelofelijk veel zin in
Gefeliciteerd man. Ik moet het doen met Gezondheidspsychologiequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:56 schreef MaxC het volgende:
Stage bij Traumatologie voor Persoonlijke Profilering geregeld![]()
Ongelofelijk veel zin in
Waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:22 schreef EricT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Ik moet het doen met Gezondheidspsychologie
C, eerst uitgeloot, vervolgens nageplaatst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef FiletAmerican het volgende:
Tvp
zit nu in V5
wil geneeskunde gaan doen (als het me lukt & als het kan in R'dam)
met welke letter in inloting waren jullie toegelaten ?
geen spijt van?
Alleen spijt bij feces aan de handschoen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef FiletAmerican het volgende:
Tvp
zit nu in V5
geen spijt van?
Er is maar één echte medische faculteit en dat is Leiden natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef FiletAmerican het volgende:
geen spijt van?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alleen spijt bij feces aan de handschoen.
Cquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef FiletAmerican het volgende:
Tvp
zit nu in V5
geen spijt van?
Klopt, maar ik ben apart geval.. komt erop neer dat ik dit semester me met het hoofd (in de ruimste zin van het woord) bezig moet houden (Neurologie, Psychiatrie, Psychologie en KNO) en dat ik mijn programma in mei 2009 al ingeleverd heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Waarom?
Als je wordt uitgeloot voor de leuke dingen kan je zelf gewoon wat regelen he? Heb ik ook gedaan vorig jaar bij Thoraxchirugie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |