maar op weg naar Eindhoven kom je er dus gewoon doorheen geredenquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Had er serieus nog nooit van gehoord, zuid oost staat er als ik doorklik naar kempen.
M'n max reikweidte was altijd hemelsbreed naar Ehv en weer terug, alles er onder of boven ken ik niet of nauwelijks.
en regelrecht naar beneden wel naar antwerpen:-) roosendaal, BoZ,Bnassau
laat maar ik neem wel een gewoon broodje gyros of shoarmaquote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kon er ook een pannenkoek bestellen gevuld met franse stoofschotel, of gyros of shoarma of gehaktvulling, maar dat gaat in mijn ogen dan weer aan het fenomeen pannenkoek voorbij
of Bapao ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat maar ik neem wel een gewoon broodje gyros of shoarma
ben ik ook geen fan vanquote:
en haring hoef ik vast niet eens te vragenquote:
geen idee zie alleen maar snelweg en links en rechts een koe of 3 voor mequote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar op weg naar Eindhoven kom je er dus gewoon doorheen gereden
ik was gisteren bij op hoop van zegen de musical.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef wonderer het volgende:
In de herhaling: goeiemorgen!
Buenatardequote:
en de afrit naar Eersel en Hoogeloonquote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
geen idee zie alleen maar snelweg en links en rechts een koe of 3 voor me
Is Charly daar nog niet klaar mee dan?quote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was gisteren bij op hoop van zegen de musical.
Het blijft een ijzersterke tragedie, het spel was erg goed, de zang ook goed, alleen de liedjes, met name de muziek was ondermaats op enkele liedjes na.
Maar wat kan die Charlie Luske hoog zeg.
Het lichtontwerp was ook schitterend
Tanja zal 'm wel af en toe onder de nootjes schoppenquote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Maar wat kan die Charlie Luske hoog zeg.
op hoop van zegen is bijna uitgetouredquote:Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is Charly daar nog niet klaar mee dan?
die moet toch al vol aan de bak voor de musical The full Monty ? samen met o.s. Ries
Leren ze dat allemaal in Nuenen ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tanja zal 'm wel af en toe onder de nootjes schoppen
ieh.... al die -sels (zaligheden) doen me denken aan een Korfbal-feest in Knegsel toen ik nog jong onschuldig en in de kast was....quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de afrit naar Eersel en Hoogeloon
Ja tuig is 't allemaal.quote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leren ze dat allemaal in Nuenen ?
nee man, waar denk je dat ik gewoond heb?quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de afrit naar Eersel en Hoogeloon
En moest jij dat hele stuk toen ook nog terugfietsen ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieh.... al die -sels (zaligheden) doen me denken aan een Korfbal-feest in Knegsel toen ik nog jong onschuldig en in de kast was....
Oka dan weet jij alles over Moergestel en Oirschot en Oisterwijkquote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee man, waar denk je dat ik gewoond heb?
het is Breda-tilburg-Ehv dan kom ik vanaf 'boven' ehv binnen
Maar Korfbal is toch wel zo'n protestantse sport, dat doen we katholieke brabo's toch niet aan ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieh.... al die -sels (zaligheden) doen me denken aan een Korfbal-feest in Knegsel toen ik nog jong onschuldig en in de kast was....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |