buenos dias amgioquote:
net terug van de lunch met BFquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
wat een tamme toestand hier vandaag
en waar blijven onze buitenlandse connecties/bijdragen ?
Hmm heb ik al jaren niet meer gegetenquote:Op maandag 28 september 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Muy Bien![]()
nog aan het uitbuiken van de pannenkoekenlunch van gisteren met heel de familie
Ik ben flauwgevallen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
wat een tamme toestand hier vandaag
volgende keer als je weer in Braboland bentquote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmm heb ik al jaren niet meer gegeten
waar ligt cuijk?quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer als je weer in Braboland bent
www.dezevendwergen.nl en dan een pannenkoek 7 dwergen kiezen
de maas is langquote:
ja rotterdam ookquote:
Rechts naast Gravequote:Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja rotterdam ookmet andere woorden ga ff googlen mismo
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaalquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rechts naast Grave
tegenover Mook
En boven Oeffelt en Beugen
Vlak bij Nijmegen, want Cuijck is elk jaar een doorkomst van de 4 daagse
maar jij gaat dan ook voor het speelkasteel en niet voor de pannenkoek zover rijdenquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaal
en das ver weg voor een pannekoekje
Lolquote:Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat dan ook voor het speelkasteel en niet voor de pannenkoek zover rijden![]()
Maar de 8 zaligheden is je max reikwijte in Brabobland ?
ik zou helemaal nergens heen gaan voor pannekoeken, vind het net meellappenquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaal
en das ver weg voor een pannekoekje
het zal wel weer een brabo ding zijnquote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
en wat zijn de 8 zaligheden?
Ik dacht dat dat wel herkenbaar moest zijn, al stond je wiegje dan een klein stukje verderopquote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
en wat zijn de 8 zaligheden?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het zal wel weer een brabo ding zijn
Tortilla's en wraps vind je lekkerder ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou helemaal nergens heen gaan voor pannekoeken, vind het net meellappen
quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tortilla's en wraps vind je lekkerder ?
Je kon er ook een pannenkoek bestellen gevuld met franse stoofschotel, of gyros of shoarma of gehaktvulling, maar dat gaat in mijn ogen dan weer aan het fenomeen pannenkoek voorbijquote:
Had er serieus nog nooit van gehoord, zuid oost staat er als ik doorklik naar kempen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel herkenbaar moest zijn, al stond je wiegje dan een klein stukje verderop
http://nl.wikipedia.org/wiki/Acht_zaligheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |