Ik ben er zelfs een keer als Waxxer herkend, toen had ik nog een volwaardig fotoboek hier. Toen dat ook bij de hogeschool gebeurde heb ik e.e.a. offline gehaald. Zwolle is niet bepaald groot dus het is al lang goed dat het er is, er zijn voorlichtingsgroepen en jongerenavonden en alles en feestjes en dansen, alleen is het er klein en begrijp ik tot op vandaag niet waarom mijn buurjongetje van vroeger een paar jaar geleden hier naar een feestje ging en dan wel zou zien bij wie hij 's nachts terechtkwam.quote:
En wie gaat het dan nog mer me eens zijnquote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan mijn account wel opheffen...
Het gaat snel, eerst ik en Keukenkast (volgens Peter), dan ik en Steve (volgens Wonderer) en nu opeens ik en Waxxer (volgens jou).quote:
Ik ga mijn best doenquote:
Uit de trein waar ik in moetquote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik stap ergens achteraan uit waarschijnlijk.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* Great_Expectations verslikt zich in zijn thee
*proest*
Ja.quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit de trein waar ik in moet? Speciaal
.
Toch niet 's ochtends vroeg?quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Als ik de trein haal tenminste, het is kermis in Weert.
We hebben deze week een datequote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie gaat het dan nog mer me eens zijn!
[..]
Het gaat snel, eerst ik en Keukenkast (volgens Peter),
Yes you are.quote:dan ik en Steve (volgens Wonderer) en nu opeens ik en Waxxer (volgens jou).
I'm a slut!
/monica
quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Als ik de trein haal tenminste, het is kermis in Weert.
Jij en Kk? Ter ere van wat danquote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Grootste kermis na Tilburg.
(Ik heb 6jr in Weert op school gezeten)
Ik ook op BCquote:
Ben jij óók al 34??quote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..]
D'r heeft alleen een paar jaar tussen ons gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |