omgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://lady_dark_seduction.webs.com/
Voor jou, meer van Maria
http://lady_dark_seduction.webs.com/aboutme.htmquote:* i'm willing to travil true europe for paid jobs or at least traveling costs.
or other offers like clothing or so do me a offer ad we will see
YMKEE!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
NU2: Ymke -" Raakt opgewonden van Tell-Sell" wtf
Dan moet je de woordgrap natuurlijk intact houden >.<quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het filmpje zie je mij en me vrienden leuke woordengrapjes doen en dan met ik heb de trein gemist ik denk dat ik maar naar schip hol aan komen
1 voor 1 ook echtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Die wijven in dat programma zijn echt verschrikkelijk.
Eric Dikeb...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Baas.Met je dikke ouwe kop een geile 20-jarige Suri aan de haak slaan!
Yup.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eric Dikeb...
Is dat niet die vent van "De Pizzahut, De pizzahut, kentucky fried chicken en de pizza hut. Mcdonalds..." ?
Word jij daar blij van? Die "Ymke" is echt zo'n lelijk nerd/kunst wijf die zichzelf heel wat vindt. Misplaatste liefde voor haarzelf dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
YMKEE!![]()
Ik word zo blij van haar. Vooral laatst.
"Ik dacht, jij kan niet zingen en ik ook niet, dus we hebben een band. Maar nee."
en later tegen zo'n jung met rode broek, bij een kerk, een tof horloge en leren armbandje.
"Ik wil nog even zeggen dat je horloge tof is, maar die bandjes WHATTHEFACK man! Wat dacht je?!"
Je moet het maar opzoeken, maar TmO is humor.
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb trouwens bij één van die wijven in de klas gezeten
Die valt nog mee, toch?quote:
Idd echt vreeaaaselijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Word jij daar blij van? Die "Ymke" is echt zo'n lelijk nerd/kunst wijf die zichzelf heel wat vindt. Misplaatste liefde voor haarzelf dus.
Zie het als leedvermaakquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Word jij daar blij van? Die "Ymke" is echt zo'n lelijk nerd/kunst wijf die zichzelf heel wat vindt. Misplaatste liefde voor haarzelf dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |