quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En ook nog een bash topic openen tegen mensen die zeiken om grammaticale- en spellingsfouten
combinatie van een Guido & Hustler dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:26 schreef Armand88 het volgende:
dus uiteindelijk wil je een bruin/oranje ghettoneger worden, met streepjes in je wenkbrouwen en een sik?
lol een guido van de projects, TS zou nog een trendsetter kunnen worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
combinatie van een Guido & Hustler dus.
![]()
![]()
![]()
en dan ook nog op grammatica lettenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
combinatie van een Guido & Hustler dus.
![]()
![]()
![]()
Wa's da in jouw avatar? Een gebakken lul ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Armand88 het volgende:
[..]
lol een guido van de projects, TS zou nog een trendsetter kunnen worden.
Getatoeerde onderarmen lijjkt het welquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wa's da in jouw avatar? Een gebakken lul ofzo?
als je iets beter zou kijken zou je zien dat het 2 onderarmen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wa's da in jouw avatar? Een gebakken lul ofzo?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:26 schreef Armand88 het volgende:
dus uiteindelijk wil je een bruin/oranje ghettoneger worden, met streepjes in je wenkbrouwen en een sik?
he leef jij ook nog?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef most_wanted het volgende:
TS is inmiddels opgehangen. ´T bleek ali chemicali te zijn.
hahaha jaa ik wist zeker dat ik zo'n topic eerder gezien had en wilde ''deze'' linken met dit topicquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef Gwywen het volgende:
Hee, maar TS, volgens mij heeft niemand jouw TT goed gelezen.
Jij vraagt onze mening over een streepje TUSSEN je wenkbrauwen! Maar wacht, dat betekent dat jij een unibrow hebt en het midden wilt laten wegscheren!
Ik zeg: DOEN!
En wel onmiddellijk.
Euh rap je dan?quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
1.) Het staat volgens mij wel mooi.
2.) Zo word ik serieuzer genomen als rapper/hustler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |