Waarom neem je m'n vorige argumenten niet serieus? Want ze zijn namelijk wel serieus bedoelt. En die foto uit de OP is redelijk actueel. (1/1,5 maand geleden gemaakt.).quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Serieus, waarom? Je vorige argumenten neem ik maar niet serieus. Heb je geen actuele foto van jezelf?
dat kan iedereenquote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als iemand mij nou eens verteld waar ik het kan laten doen en hoe ze het doen en hoeveel het ongeveer kost : Streepjes tussen mijn wenkbrauwen laten zetten.
Omdat je serieus genomen wilt worden als hosselaar?! Donderstraal een eind op zeg.quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Waarom neem je m'n vorige argumenten niet serieus? Want ze zijn namelijk wel serieus bedoelt. En die foto uit de OP is redelijk actueel. (1/1,5 maand geleden gemaakt.).
Quote de OP kopieėr + plak die link in je browser en klaar is kees.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Omdat je serieus genomen wilt worden als hosselaar?! Donderstraal een eind op zeg.
En ik zie heul geen foto in de OP. Upload eens bij http://www.tinypic.com
Nee tuurlijk niet, je hebt hem vanuit je mail gekopiėerdquote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Quote de OP kopieėr + plak die link in je browser en klaar is kees.
Eh, nee. Dat doet 'ie niet...quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Quote de OP kopieėr + plak die link in je browser en klaar is kees.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef varcento het volgende:
Nee streepjes tussen de wenkbrauwen zijn uit, MUDKIP is in!
Niet te vergeten dat hij nog eens extra nepneger wil worden door een streepje erin te scheren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:24 schreef woads het volgende:
[..]
tuup... lach eens... scheer je... doe wat aan je hele gorilla wenkbrauwen... nep neger
Ik heb het ondertussen gedaan ik moet nog even een camera zien te hosselen en dan plaats ik wel foto's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat hij nog eens extra nepneger wil worden door een streepje erin te scheren.
Wat heeft TS ondertussen al ondernomen?
oeh! doe je haren dan leuker en scheer je :]quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen gedaan ik moet nog even een camera zien te hosselen en dan plaats ik wel foto's.
kijk ook maar wat vrolijkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef woads het volgende:
[..]
oeh! doe je haren dan leuker en scheer je :]
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen gedaan ik moet nog even een camera zien te hosselen en dan plaats ik wel foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |