Oohh, can we have class outside ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
They said I've got A....D.... something
Viel mij ook op iddquote:
Om hier nog even op terug te komenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:15 schreef Operc het volgende:
Wat ik persoonlijk raar vond, in 2005 ontmoet Ted Barney, dan kenden ze elkaar toch nog niet in 2002, ten tijde van de eerste blinddate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Barney Stinson: Boobs.
Posted at: Mon Oct 05 22:08:47 +0000 2009
Barney Stinson: Still bored.
Posted at: Mon Oct 05 22:02:22 +0000 2009
Barney Stinson: Already bored.
Posted at: Mon Oct 05 22:02:02 +0000 2009
Barney Stinson: At class with Ted.
Posted at: Mon Oct 05 22:01:54 +0000 2009
ja er is in het begin van de serie een scene geschoten met de moeder en de kinderen waar ted het verhaal aan het vertellen is dit omdat anders de kinderen te oud zouden worden ( maar of dit de zelfde actrice is weet ik niet ) maar ze weten iig details over de moeder . dat + ze zou dit seizoen meerdere malen voorbij komen alleen zullen wij als kijker nog niet weten dat het de moeder is .quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef Ritmo het volgende:
Zouden de schrijvers zelf al een idee hebben wie de moeder gaat worden? Het is idd niemand die nu meedoet, want zowel Robin als Lily worden 'aunt' genoemd.
make-up doet wonderenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Episode 100 zou er in de show wat meer info losgelaten worden.
De actrice die in die "einde-aflevering" de moeder heeft gespeeld moet dan iets van wat, 40 a 45 zijn, dus ik neem aan dat het een andere actrice is dan die Ted in zijn verhaal tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |