Als ik zittend plas zit de muur onder, lijkt me dus niet zo slimquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik zittend plas zit de muur onder, lijkt me dus niet zo slim
Dat worden kamervragenquote:Op zondag 27 september 2009 15:21 schreef Hetiszover het volgende:
Vrouwen die de wc-bril niet omhoog nadat ze net zijn geweest, vragen er om dat je over de bril heen pist. Is het nou zo'n kleine moeite om dat ding waar je met je billen op hebt gezeten even omhoog te doen zodat ook het sterke geslacht zonder problemen kan urineren?
Hartelijk dank.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:
Grapjasquote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Heider00sje het volgende:
Als ik zittend plas, dan ben ik met mijn lul aan het vissen.
Je pist met een stijfje?quote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, want dan krijg je een plasgasmequote:
... en ook niet zittend. Niet op mijn achterwerk in ieder geval. Ik doe het precies als mijn vader altijd deed, op mijn knieen voor de pot... mik je er nooit naast ook.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef Penisbaard het volgende:
Staand plassenDan moet je kracht zetten om de straal goed te houden, als je zit kan je tenminste lekker relaksen
alleen tijdens het poepenquote:
Dan sta je wel gewoon. Zoiets is namelijk een keuze.quote:Op zondag 27 september 2009 16:57 schreef Ireyon het volgende:
Mannen die zittend plassen, wtf? 'k Zie het al helemaal voor me als er straks ergens alleen Urinoirs te vinden zijn
Echte mannen missen hun rechterbovenbeenquote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
Echte mannen pissen trouwens zo
[ afbeelding ]
DAT IS DAT ENE STREEPJE GODVERDOMME, DE PISTRAAL KOMT DAAR ERGENS TUSSENWEGquote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Echte mannen missen hun rechterbovenbeen
echte mannen zetten hun rechterbovenbeen naast de wc neer tijdens het pissenquote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DAT IS DAT ENE STREEPJE GODVERDOMME, DE PISTRAAL KOMT DAAR ERGENS TUSSENWEG
Jaquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
echte mannen zetten hun rechterbovenbeen naast de wc neer tijdens het pissen
Die zitten onder de duim bij een feminist.quote:Op zondag 27 september 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
Haha, ik wist niet dat er nog zoveel kneuzen waren die zittend plassen
Kunnen jullie niet mikken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |