Neuh, er staat duidelijk 'meld je nu aan'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Tussen 'Najaar' en 'op' had bovendien wel een komma gemogen, aangezien er nu eigenlijk staat dat je je op zaterdag 14 november moet aanmelden.
True. Misplaatst taalpurismequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, er staat duidelijk 'meld je nu aan'.
De meeste mensen hebben de neiging om te veel komma's te plaatsenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, verkoop die dingen dan niet.![]()
Ik niet, maar ik las over 'nu' heenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben de neiging om te veel komma's te plaatsen
Bovendien zijn ze waarschijnlijk geïnfecteerd met een virus.. vier-usquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hahahaha kom je daar binnen: "mag ik deze game kopen?" "nee, de games zijn alleen voor ons!"
Nee, dat "bestelt" was goed, alleen het "betaald" wat daarna komt had "betaalt" moeten zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Nerrick het volgende:
[..]
er staat trouwens ook bestelt waar besteld moest staan...
quote:Tot nadere orde gesloten.
quote:Ondersteund Windows XP en Vista
Worden besteld en worden betaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat "bestelt" was goed, alleen het "betaald" wat daarna komt had "betaalt" moeten zijn.
Allebei gewoon stam + t.
Laten we je originele plaatje er weer even bijhalen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Worden besteld en worden betaald.
Worden is en blijft het werkwoord in de zin en besteld en betaald moeten in dit geval met een d.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Oh wacht... we hebben het over twee verschillende zinnen![]()
In de eerste zin draait het idd om worden, en is bestelt fout en betaald goed, en in de "als u op vrijdag..." zin is bestelt goed en betaald fout
Over MediaMarkt gesproken:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat "bestelt" was goed, alleen het "betaald" wat daarna komt had "betaalt" moeten zijn.
Allebei gewoon stam + t.
Ooit in de etalage van een winkel in Amersfoort:
[..]
Gisteren bij de MediaMarkt diverse malen als laatste in een rijtje specificaties:
[..]
De g naast de h op het toetsenbord, gewoon een typfout.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over MediaMarkt gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef TNA het volgende:
[..]
De g naast de h op het toetsenbord, gewoon een typfout.
dat heet een schapbordje. nee, die worden wel vaker verkeerd ingetypt. maar in dit geval minimaal. gewoon een foutje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag toch hopen dat iemand zoiets controleert voor het de winkel in gaat
Ach, precies. Dit topic heet niet voor niets 'tenenkrommende fouten', het heet niet 'typfouten in het openbaar'. En ik vind dergelijke typfouten zelden tenenkrommend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heet een schapbordje. nee, die worden wel vaker verkeerd ingetypt. maar in dit geval minimaal. gewoon een foutje.
Ik deze specifieke wel eerlijk gezegd, maar het blijft een kwestie van "smaak".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef TNA het volgende:
[..]
En ik vind dergelijke typfouten zelden tenenkrommend.
Die komen vast uit de Westlandse kas van Rita Verdonkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef Duvel het volgende:
Vandaag in de aanbieding:
[ afbeelding ]
De Telegraaf heeft een zus ontdekt?quote:Wientjes zou eigenlijk FNV-voorzitter Astrid Jongerius in het programma tegenover zich moeten treffen.
Car Sharing => Zoiets als GreenWheels waarschijnlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Yozzz het volgende:
Weet iemand wat Car Charing betekent? Wederom uit de hoofdstad der spellingsfouten, Arnhem. Fotomateriaal volgt, ik moet alleen even zeker weten dat charing geen woord is
Car Charring denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Yozzz het volgende:
Weet iemand wat Car Charing betekent? Wederom uit de hoofdstad der spellingsfouten, Arnhem. Fotomateriaal volgt, ik moet alleen even zeker weten dat charing geen woord is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:11 schreef Nizno het volgende:
de site waar het om gaat...
http://www.pimpjefiets.nl/info_pages.php/pages_id/26
En voor geval ze de tekst corrigeren hier ook de printscreen:
[ afbeelding ]
Heb de printscreen mits en maar genoemd..... Dus is vast wel duidelijk heJe vergeet "worden bestelt".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschutquote:![]()
en meest markante moet eigenlijk markantste zijn, toch?Ik kon in de hele advertentie geen fout vinden, pas toen jij het zei, keek ik naar de titelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de Kruidvat folder:
[ afbeelding ]
Daarna snel door naar de H&M voor een convectiejas, lekker warm in de koude winter
![]()
En dan staat er ook nog een Nederlandse naam onderquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef Nebel het volgende:
Dit stond vanmorgen op pagina 3 van de Spits:
[ afbeelding ]
Wratten met een 'f' schrijvenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de piraten precies door afgeschrikt..?
Twee fouten in twee regels, best knapquote:
Hehe, ik zei het ook al tegen mn baasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef Duvel het volgende:
Vandaag in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Maar 58 hits, een deel van de PLUSquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hehe, ik zei het ook al tegen mn baas, maar die dingen heten echt trotstomaten
Logisch toch ? de hond gaat deur de deur...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:33 schreef joepie91 het volgende:
Nou zitten er wel vaker fouten in Google-advertenties, maar dit is toch wel een hele erge:
[ afbeelding ]
"Hond Deur"
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Logisch toch ? de hond gaat deur de deur...
Gelukkig hebben ze deze week 'muscaatdruiven' in de aanbieding.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Maar 58 hits, een deel van de PLUS
Oh, ik dacht dat een medewerker van PLUS mijn oven kwam aanslingeren als ik honger heb.quote:PLUS Petit Pains
Wit, zak 10 stuks of tarwe, zak 8 stuks
Om zelf thuis af te bakken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Logisch toch ? de hond gaat deur de deur...
Whehe bevijligingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee hoe duidelijk dit screenshot is, maar zie hier:
[ afbeelding ]
(oh ja, hulp gezocht bij kapotte pc)
Ik las 'duitsere'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Televaag:
'Nederland steunde Bouterse met coup'
Kan, maar de eerste regel van het bericht luidt:
Suriname verdenkt Nederland ervan een duistere rol te hebben gespeeld bij de staatsgreep van Desi Bouterse in 1980.
En dan klopt het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |