Neuh, er staat duidelijk 'meld je nu aan'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Tussen 'Najaar' en 'op' had bovendien wel een komma gemogen, aangezien er nu eigenlijk staat dat je je op zaterdag 14 november moet aanmelden.
True. Misplaatst taalpurismequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, er staat duidelijk 'meld je nu aan'.
De meeste mensen hebben de neiging om te veel komma's te plaatsenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, verkoop die dingen dan niet.![]()
Ik niet, maar ik las over 'nu' heenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben de neiging om te veel komma's te plaatsen
Bovendien zijn ze waarschijnlijk geïnfecteerd met een virus.. vier-usquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hahahaha kom je daar binnen: "mag ik deze game kopen?" "nee, de games zijn alleen voor ons!"
Nee, dat "bestelt" was goed, alleen het "betaald" wat daarna komt had "betaalt" moeten zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Nerrick het volgende:
[..]
er staat trouwens ook bestelt waar besteld moest staan...
quote:Tot nadere orde gesloten.
quote:Ondersteund Windows XP en Vista
Worden besteld en worden betaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat "bestelt" was goed, alleen het "betaald" wat daarna komt had "betaalt" moeten zijn.
Allebei gewoon stam + t.
Laten we je originele plaatje er weer even bijhalen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Worden besteld en worden betaald.
Worden is en blijft het werkwoord in de zin en besteld en betaald moeten in dit geval met een d.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Oh wacht... we hebben het over twee verschillende zinnen![]()
In de eerste zin draait het idd om worden, en is bestelt fout en betaald goed, en in de "als u op vrijdag..." zin is bestelt goed en betaald fout
Over MediaMarkt gesproken:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat "bestelt" was goed, alleen het "betaald" wat daarna komt had "betaalt" moeten zijn.
Allebei gewoon stam + t.
Ooit in de etalage van een winkel in Amersfoort:
[..]
Gisteren bij de MediaMarkt diverse malen als laatste in een rijtje specificaties:
[..]
De g naast de h op het toetsenbord, gewoon een typfout.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over MediaMarkt gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef TNA het volgende:
[..]
De g naast de h op het toetsenbord, gewoon een typfout.
dat heet een schapbordje. nee, die worden wel vaker verkeerd ingetypt. maar in dit geval minimaal. gewoon een foutje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag toch hopen dat iemand zoiets controleert voor het de winkel in gaat
Ach, precies. Dit topic heet niet voor niets 'tenenkrommende fouten', het heet niet 'typfouten in het openbaar'. En ik vind dergelijke typfouten zelden tenenkrommend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heet een schapbordje. nee, die worden wel vaker verkeerd ingetypt. maar in dit geval minimaal. gewoon een foutje.
Ik deze specifieke wel eerlijk gezegd, maar het blijft een kwestie van "smaak".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef TNA het volgende:
[..]
En ik vind dergelijke typfouten zelden tenenkrommend.
Die komen vast uit de Westlandse kas van Rita Verdonkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef Duvel het volgende:
Vandaag in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |