Hallo,
ik run Windows Vista 32-bit SP1, en een paar dagen geleden kreeg ik ineens een blauw scherm te verwerken, en begon mijn computer zichzelf telkens opnieuw op te starten na elk blauw scherm wat vanaf de eerste keer bij elke opstartbeurt tevoorschijn kwam.
Ik kon Windows Vista wel runnen in Veilige Modus en een Systeemherstel uitvoeren, ik koos vorige maand, en mijn computer startte zich goed op.
Vanochtend kwam het blauwe scherm weer, ik koos nog een keer voor een Systeemherstel, kreeg nogmaals een blauw scherm, en nu heb ik een nog groter probleem.
Wanneer ik nu Windows Vista op wil starten krijg ik, wanneer normaal gesproken mijn Gebruikersscherm tevoorschijn zou moeten komen, alleen mijn cursur te zien en verder een zwart scherm. Ik kan mijn cursur gewoon gebruiken en op een geven moment kreeg ik zelfs een screensaver, maar verder kan ik helemaal niets! Dit doet mijn PC met Normale Modus, Veilige Modus of elke andere modus die ik (zelfs met het F8-menuutje) kan kiezen.
Herkent iemand dit probleem of heeft iemand een oplossing voor me, alvast heel erg bedankt!