Ik zie dat Greys weer voorzichtig boven water aan het komen is. En Hara mod!
Vanmiddag ben ik met 2 vriendinnen de kermis afgedweild. We hebben onze traditionele spelletjes en attracties gedaan: kamelenderby (vriendin won en gaf de prijs -voetbal- aan mij voor mijn neefje

) , muntjes schuiven: resources gepoold en een flinke waardebon verzameld die ik woensdag ga verzilveren

), Rad van Fortuin, waarbij de vriendin die niet meedeed van de meneer op het knopje mocht drukken en mij zo de hoofdprijs bezorgde.

Al in al: veel te veel geld uitgegeven voor wat je aan prijzen terugkrijgt, maar wel een hoop lol gehad.
Verder gegild in de achtbaan (die daarna kapot was, hoorden we van vrienden) en gepoogd in een giga zweefmolen te gaan. Waar vriendin eruit gezet werd 'want de beugel kon niet dicht'. Onzin, ze is wel fors maar hij viel gewoon in het slot. Die russchische kermiskerels deden hem meteen weer open en sommeerden haar uit te stappen. En opeens vond ik mijzelf in de lucht terwijl vriendin beneden met de hulpen stond te debatteren.

In alle commotie hadden ze vergeten mijn kaartje in te nemen, dus ik kan nog een keer.
Tot slot koffie met appelgebak gegeten op een terrasje en mijn diner bestond uit suikerpinda's.
*burp*
Morgen ga ik weer!