Nee, maar je kunt wel proberen het beltegoed te cashen via een van de 0900 nummers die daarvoor bestaan.quote:Op zondag 27 september 2009 11:59 schreef JohnDDD het volgende:
Kan ik mijn abonnement opzeggen zonder mijn beltegoed te verliezen?
Let hierbij wel op, bij mijn weten gaan de kosten voor het bellen naar 0900 nummers buiten de opgebouwde minuten (de belbundel+gespaarde minuten) om.quote:Op zondag 27 september 2009 13:06 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel proberen het beltegoed te cashen via een van de 0900 nummers die daarvoor bestaan.
Er was laatst ook iemand hier en die heeft dat gedaan. Dus het lijkt mij dat het gewoon van het tegoed gaat. Hij was er wel erg lang mee bezig geloof ik.quote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Let hierbij wel op, bij mijn weten gaan de kosten voor het bellen naar 0900 nummers buiten de opgebouwde minuten (de belbundel+gespaarde minuten) om.
Ik meen mij te herinneren dat het tegoed bij mijn T-Mobile simonly abonnement sowieso maar een of enkele maanden werd meegenomen, en dat het bellen van 0900 nummers buiten de bundel om gefactureerd werden.quote:Op zondag 27 september 2009 14:02 schreef Rapaille het volgende:
Er was laatst ook iemand hier en die heeft dat gedaan. Dus het lijkt mij dat het gewoon van het tegoed gaat. Hij was er wel erg lang mee bezig geloof ik.
Je hebt 2 soorten sim-only's (of misschien wel meer). 1 Heeft een laag tarief per minuut en dan kan je het niet meenemen en is het alleen voor bellen, die ander is Flex/Flexibel en dan betaal je veel meer minuut maar dan gaat 0900 van de bundel en blijft het behouden. Maar het is goed dat TS zijn voorwaarden nog even nakijktquote:Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat het tegoed bij mijn T-Mobile simonly abonnement sowieso maar een of enkele maanden werd meegenomen, en dat het bellen van 0900 nummers buiten de bundel om gefactureerd werden.
Het is in ieder geval een 'heads-up' voor de TS om te voorkomen dat hij straks met veel kosten zit.
Waarom moet ik daarvoor in Nederland zijn? Gaan telefoontjes die ik vanuit de UK maak nie van mijn tegoed af?quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zo te lezen heb je een gewoon regulier Flex15 abo voor 15 euro per maand.. óf verbel je tegoed en zeg hem op met 1 maand opzegtermijn, óf verleng nu 1 jaar met een Flex15 SO, dan behoudt je je tegoed en ga je 7,50 per maand betalen en krijg je 15 euro tegoedals je je tegoed wil verbellen moet je uiteraard wel in nederland zijn.. abonnement verlengen kan je gewoon online via my t-mobile doen... je kan verlengen met welk abo dan ook, alleen enkel bij het flex tariefplan blijft je tegoed behouden
Niet altijd.quote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Let hierbij wel op, bij mijn weten gaan de kosten voor het bellen naar 0900 nummers buiten de opgebouwde minuten (de belbundel+gespaarde minuten) om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |