abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73143827
Hallo. Ik heb al een aantal jaar een T-Mobile sim-only abonnement voor 15 euro per maand. Beltegoed blijft onbeperkt geldig en kun je onbeperkt meenemen.

Aangezien ik vorig jaar in Italie was, heb ik vrij veel tegoed opgebouwd, ongeveer 130 euro. Dit jaar zit ik echter in Londen.

Kan ik mijn abonnement opzeggen zonder mijn beltegoed te verliezen? Ik kan dit op de site niet terugvinden. Kan ik iets anders doen om minder te betalen en mijn beltegoed niet te verliezen? Op de site staat geloof ik dat als ik een goedkoper abonnement neem dat ik dan ook mijn beltegoed verlies.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 27 september 2009 @ 12:02:04 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73143893
Als jij een contract hebt van 2 jaar, dan kan dit niet zonder dat je deze moet afkopen.

Maar of dat met je beltegoed kan eventueel, weet ik niet. Ik denk van niet, want die heb je in ruil voor abo-kosten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73143923
Klopt precies wat je zegt. Opzeggen is ook geen oplossing want dan heb je geen nummer meer.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_73144801
Waarom bel je de klantenservice niet even..? Kost niets en heb je meteen een antwoord. Misschien kan je het laten omzetten naar prepaid?
pi_73145389
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:59 schreef JohnDDD het volgende:
Kan ik mijn abonnement opzeggen zonder mijn beltegoed te verliezen?
Nee, maar je kunt wel proberen het beltegoed te cashen via een van de 0900 nummers die daarvoor bestaan.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_73145460
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:06 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt wel proberen het beltegoed te cashen via een van de 0900 nummers die daarvoor bestaan.
Let hierbij wel op, bij mijn weten gaan de kosten voor het bellen naar 0900 nummers buiten de opgebouwde minuten (de belbundel+gespaarde minuten) om.
pi_73146960
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Let hierbij wel op, bij mijn weten gaan de kosten voor het bellen naar 0900 nummers buiten de opgebouwde minuten (de belbundel+gespaarde minuten) om.
Er was laatst ook iemand hier en die heeft dat gedaan. Dus het lijkt mij dat het gewoon van het tegoed gaat. Hij was er wel erg lang mee bezig geloof ik.
pi_73147212
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:02 schreef Rapaille het volgende:
Er was laatst ook iemand hier en die heeft dat gedaan. Dus het lijkt mij dat het gewoon van het tegoed gaat. Hij was er wel erg lang mee bezig geloof ik.
Ik meen mij te herinneren dat het tegoed bij mijn T-Mobile simonly abonnement sowieso maar een of enkele maanden werd meegenomen, en dat het bellen van 0900 nummers buiten de bundel om gefactureerd werden.

Het is in ieder geval een 'heads-up' voor de TS om te voorkomen dat hij straks met veel kosten zit. Zit het allemaal in de bundel dan moet je rekenen op de mogelijkheid om ongeveer 60% van je tegoed om te zetten in cash.
pi_73147360
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat het tegoed bij mijn T-Mobile simonly abonnement sowieso maar een of enkele maanden werd meegenomen, en dat het bellen van 0900 nummers buiten de bundel om gefactureerd werden.

Het is in ieder geval een 'heads-up' voor de TS om te voorkomen dat hij straks met veel kosten zit.
Je hebt 2 soorten sim-only's (of misschien wel meer). 1 Heeft een laag tarief per minuut en dan kan je het niet meenemen en is het alleen voor bellen, die ander is Flex/Flexibel en dan betaal je veel meer minuut maar dan gaat 0900 van de bundel en blijft het behouden. Maar het is goed dat TS zijn voorwaarden nog even nakijkt
pi_73147467
Zo te lezen heb je een gewoon regulier Flex15 abo voor 15 euro per maand.. óf verbel je tegoed en zeg hem op met 1 maand opzegtermijn, óf verleng nu 1 jaar met een Flex15 SO, dan behoudt je je tegoed en ga je 7,50 per maand betalen en krijg je 15 euro tegoed als je je tegoed wil verbellen moet je uiteraard wel in nederland zijn.. abonnement verlengen kan je gewoon online via my t-mobile doen... je kan verlengen met welk abo dan ook, alleen enkel bij het flex tariefplan blijft je tegoed behouden
pi_73148265
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zo te lezen heb je een gewoon regulier Flex15 abo voor 15 euro per maand.. óf verbel je tegoed en zeg hem op met 1 maand opzegtermijn, óf verleng nu 1 jaar met een Flex15 SO, dan behoudt je je tegoed en ga je 7,50 per maand betalen en krijg je 15 euro tegoed als je je tegoed wil verbellen moet je uiteraard wel in nederland zijn.. abonnement verlengen kan je gewoon online via my t-mobile doen... je kan verlengen met welk abo dan ook, alleen enkel bij het flex tariefplan blijft je tegoed behouden
Waarom moet ik daarvoor in Nederland zijn? Gaan telefoontjes die ik vanuit de UK maak nie van mijn tegoed af?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_73148439
Ligt eraan waar naartoe je het wil opbellen.. gaat inderdaad wel uit je tegoed, maar naar NL 090x nummers bellen lukt denk ik niet.. je kunt natuurlijk gewoon gesprekken voeren, maarja dat lijkt me een beetje zonde gezien de hogere tarieven.. maar alles gaat uit je tegoed totdat het op is ja!
pi_73148744
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Niet altijd.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')