abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73142743
Hoi,

Ik ben erover aan het denken om de vampieren saga van Darren Shan (Cirque Du Freak) te gaan lezen, in het engels. Ik vroeg me af of er Fok!ers zijn die deze serie hebben gelezen, of aan het lezen zijn.

zoja:
is het wat? Geen kinderserie?
Wat kan ik een beetje verwachten? Echt die vampieren wereld als in de Underworld films? met clans en genootschappen enzo?

Ps liever geen spoilers maar dat spreekt voor zich.

Bij voorbaat dank!
  zondag 27 september 2009 @ 11:40:14 #2
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_73143439
Ik heb ze alle 12 gelezen, 2 keer zelfs.

Een van de betere series Het gaat dus over ampiers maar het is verder een heel serieuze serie waarin er vanuit word gegaan dat vampiers echt bestaan (zoals in bijv. heksen van Roald Dahl geeft het een "nieuwe" kijk op vampiers)

en er zijn idd 2 clans

vragen?
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_73150485
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik heb ze alle 12 gelezen, 2 keer zelfs.

Een van de betere series Het gaat dus over ampiers maar het is verder een heel serieuze serie waarin er vanuit word gegaan dat vampiers echt bestaan (zoals in bijv. heksen van Roald Dahl geeft het een "nieuwe" kijk op vampiers)

en er zijn idd 2 clans

vragen?
Nee dank je voor je antwoord! klinkt goed, ik ben al tijden op zoek naar toffe vampier boeken. Nog meer suggesties? (mss zelfs nog leukere boeken dan deze serie?)
  maandag 28 september 2009 @ 01:11:04 #4
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_73170348
quote:
Op zondag 27 september 2009 16:03 schreef Flogging_Molly het volgende:

[..]

Nee dank je voor je antwoord! klinkt goed, ik ben al tijden op zoek naar toffe vampier boeken. Nog meer suggesties? (mss zelfs nog leukere boeken dan deze serie?)
aangezien je blijkbaar geen kinderboeken zoekt kan ik je niet verder helpen nee maar met deze ben je wel even zoet.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')