"Geloven" helpt niet zo veel, het draait natuurlijk om bewijzen.quote:Op zondag 27 september 2009 10:22 schreef Troeta het volgende:
Ze zijn nog steeds niet vrij dus.....jammer, ik geloofde toch wel in hun onschuld.
Ik ben een Judas Priest-luisteraar, en als die muziek je aanzet tot dit soort gruweldaden geloof ik toch dat je zelf al met wat mentale probleempjes te kampen moet hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 10:17 schreef bluespice het volgende:
Volgens mij had het er mee te maken dat ze luisterde naar muziek van Judas Priest.
Die bewijzen, daar lijkt het nu net aan te ontbreken.quote:Op zondag 27 september 2009 10:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Geloven" helpt niet zo veel, het draait natuurlijk om bewijzen.
Met Orion van Metallica als soundtrack.quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef eleusis het volgende:
Blast from the past... Ik herinner me nog wel een sensationalistische docu hierover op m'n zwartwit TV-tje.
Ik denk dat we hier een apart subforum voor op moeten richten!quote:
[MIS] is recentelijk opgedoekt en de topics daarvan zijn verspreid over diverse subfora.quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier een apart subforum voor op moeten richten!
Misschien iets wat alleen met misdaad te maken heeft, MIS afgekort. Ideetje?
quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[MIS] is recentelijk opgedoekt en de topics daarvan zijn verspreid over diverse subfora.
Deze is dan ook tof.quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef eleusis het volgende:
Blast from the past... Ik herinner me nog wel een sensationalistische docu hierover op m'n zwartwit TV-tje.
Neuquote:
waaronder ook NWSquote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[MIS] is recentelijk opgedoekt en de topics daarvan zijn verspreid over diverse subfora.
Ben daar ook wel nieuwsgierig naar en al aan het zoeken. En je hebt gewoon gelijk hoor. We hebben officieel nog steeds achtergronden in NWSquote:Op zondag 27 september 2009 15:54 schreef Troeta het volgende:
Ik zette hem hier vanwege: Achtergronden.
Ik heb de site nog niet goed gelezen, maar geloof dat er nu DNA-onderzoek is gedaan en dat er van de 3 jongens helemaal niks hebben gevonden en wel van die vader en een vriend van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |