Oke, ik geef toe, die vrouwen uit dat plaatje kunnen nog nét met hun BMI van 24,9. Wilde eigenlijk een screenshot van dat programma maar weet zo niet hoe dat heet. maar minderwaardigheidscomplex? Als je dik bent verdien je niet beter, je doet het jezelf aan om zo te leven en dan moet je niet zeuren als iemand er iets over zegt.quote:Op zondag 27 september 2009 07:01 schreef BoyGenius het volgende:
als je die vrouwen van de dove reclame dik vind, dan wil ik bij deze voorstellen om je ff na te laten kijken.
Van mensen zoals jou krijgen die vrouwen een minderwaardigheids gevoel.
Laat een ander toch tevreden zijn met hoe ze er uit zien.
24.9quote:Op zondag 27 september 2009 07:18 schreef FB14 het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe, die vrouwen uit dat plaatje kunnen nog nét met hun BMI van 24,9. Wilde eigenlijk een screenshot van dat programma maar weet zo niet hoe dat heet. maar minderwaardigheidscomplex? Als je dik bent verdien je niet beter, je doet het jezelf aan om zo te leven en dan moet je niet zeuren als iemand er iets over zegt.
En waarom moet er per se door jou iets over gezegd worden? Laat mensen in hun waarde. Natuurlijk is het niet goed als mensen enorm overgewicht hebben. Maar denk je dat jij op deze manier ook maar iets bij ze bereikt? Nee, je wilt alleen maar mensen de grond in stampen.quote:Op zondag 27 september 2009 07:18 schreef FB14 het volgende:
maar minderwaardigheidscomplex? Als je dik bent verdien je niet beter, je doet het jezelf aan om zo te leven en dan moet je niet zeuren als iemand er iets over zegt.
quote:Op zondag 27 september 2009 07:01 schreef BoyGenius het volgende:
als je die vrouwen van de dove reclame dik vind, dan wil ik bij deze voorstellen om je ff na te laten kijken.
Van mensen zoals jou krijgen die vrouwen een minderwaardigheids gevoel.
Laat een ander toch tevreden zijn met hoe ze er uit zien.
Dat.quote:Op zondag 27 september 2009 07:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
24.9![]()
Jongen maak jezelf niet belachelijk want vrouwen zijn nou eenmaal zo, en als ze ouder worden al helemaal. Je laat hier alleen maar zien hoe weinig je weet van vrouwen, dus hou maar snel op.
Vrouwen zijn sowieso niet te begrijpen als man...quote:Op zondag 27 september 2009 08:52 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap ook niet dat vrouwen uit die reclame zichzelf dik noemen terwijl ze dat absoluut niet zijn.
Dat is helemaal waarquote:Op zondag 27 september 2009 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso niet te begrijpen als man...
quote:magere sletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |