abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73141048
Ik werk al twee jaar voor een uitzendbureau, waarbij ik de loonheffingskorting laat toepassen.

Nu heb ik 2 weken geleden een klus gedaan voor een ander uitzendbureau, ik heb er eigenlijk niet zo goed bij nagedacht, maar bij het ondertekenen van de formulieren heb ik daar ook de loonheffingskorting laten toepassen.

2 weken geleden heb ik dus voor dat nieuwe uitzendbureau gewerkt, maar niet voor mijn oorspronkelijke. Vorige week was het precies andersom en heb ik alleen maar voor de oude gewerkt.

Krijg ik nu problemen met de belasting omdat ik 2 weken de loonheffingskorting dubbel heb laten toepassen, ook al heb ik niet in dezelfde week voor beide gewerkt? Het gaat totaal om zo'n 15 uur werk.
pi_73141055
Mag niet dus ja je krijgt problemen. Doe je slaapkamerdeur maar goed op slot want ze gaan je van je bed lichten.

Fraudeurs
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_73141165
Dat word 15 uur schoffelen, samen met die Marokkaantjes die maar 1 uurtje krijgen door bedreigen/molesteren van een buschauffeur....
pi_73141182
geen probleem als je het maar netjes opgeeft, de belastingdienst vergeet je echt niet je moet hoogstens wat bijbetalen eind van het jaar
pi_73142243
Volgens mij zien ze dat wel, en veranderen/verekenen ze het automatisch.
Maar zeker weten doe ik dat niet....
  zondag 27 september 2009 @ 10:35:37 #6
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_73142364
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:27 schreef Kekaa het volgende:
Volgens mij zien ze dat wel, en veranderen/verekenen ze het automatisch.

Maar zeker weten doe ik dat niet....
Ik wel.

Bij aangifte doen komt naar voren dat je te weinig voorheffing(belasting) hebt afgedragen en moet je wat bijbetalen, als het tenminste meer dan 44 euro is. Dit zal gebeuren dmv een aanslag.
Verder niks aan de hand...
/-=]
|o-0
~~~`
pi_73142388
quote:
Op zondag 27 september 2009 04:28 schreef Mysterion het volgende:

Het gaat totaal om zo'n 15 uur werk.

Krijg ik nu problemen met de belasting..
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')