Hetzelfde bij mij.... en dan zoiets als dit menneke...dat wil ik ook kunnenquote:Op zondag 27 september 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Ach, ik heb geprobeerd akoestische gitaar te leren spelen....ging lekker, noten lezen beetje pingelen maar ik kan die gitaar niet zelf stemmen, hoor het niet dus talent van niets
Ik zag laatst mijn held (of beter: de held van nederland) Rob Geus frituur testen met een testertje.quote:Op zondag 27 september 2009 02:51 schreef jagga het volgende:
De TT is tevens de klacht:
Ik heb laatst een gitaar gekocht en versterkertje (beginnerstroep jeweet) en pingel nu een eind in de ruimte.
Dit menneke (naar het schijnt) heeft hetzelfde gedaan en heeft gewoon wat bladmuziek gedownload van internet en speelt dus als zo binnen een abnormaal korte tijd (paar maand dacht ik)
DAT WIL IK OOK KUNNEN
Klacht: ik ben jaloers op bovenstaand menneke
voor het niveau waar ik op zit welquote:Op zondag 27 september 2009 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
No offense, maar waarom komt iedereen altijd met dat kutfilmpje aan, wat die gozer doe tis nou niet echt zó bijzonder ofzo
Ja maar je begint net dat is logischquote:Op zondag 27 september 2009 03:12 schreef jagga het volgende:
[..]
voor het niveau waar ik op zit wel
Ik kom niet verder dan mislukte deuntjes met veel verneukte notes, slecht gepingel e.d.
Uiteindelijke doel is spul te kunnen spelen....zoals guns n roses, iron maiden enzo.
Maar dat gaat echt lang duren vermoed ik
quote:Op zondag 27 september 2009 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar je begint net dat is logischgewoon veel oefenen
Nummrs als Welcome to the Jungle enz kan je al redelijk snel wel stukjes van spelen als je ff je best doet
Iron maiden vind ik dan weer kut dus daar ken ik niks van
Ja ik ken ze wel maar het is gewoon niet mijn muziek dus ik kan neit loos wat nummers opdreunenquote:Op zondag 27 september 2009 03:16 schreef jagga het volgende:
[..]gast !
![]()
En natuurlijk number of the beast (hun bekendste nr denk ik), wasted years en the trooper.
Hoe kun je die nou niet kennen?
heuj heb je soms over mijn post heen gekekenquote:Op zondag 27 september 2009 03:22 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die goed gitaar spelen alleen associëren met de snelheid ervan
Dan heb ik hier een meesterwerk voor je.quote:Op zondag 27 september 2009 03:22 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die goed gitaar spelen alleen associëren met de snelheid ervan
Neuh, Pink Floyd is geweldig en dat nummer is ongelofelijk goedquote:Op zondag 27 september 2009 03:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
heuj heb je soms over mijn post heen gekeken
quote:Op zondag 27 september 2009 03:37 schreef L2S het volgende:
Gitaar topic in KLB![]()
![]()
![]()
Gewoon heel erg veel oefenen dan komt het helemaal goed![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |