Esmeralda:
Ik wil gewoon iets doen wat niet veel mensen zouden doen. :`( Ik ben ook benieuwd hoe ik reageer als ik voortdurend mensen om me heen heb. Mensen waar ik geen band mee heb. .
Kan iemand mij in normale mensen taal uitleggen wat Esmeralda hier mee bedoeld?
Die van Aziz is ook heel grappig:
Ik hoop met mijn aandeel in de Bus een andere dimensie aan real-life soaps te geven. En op speciaal gebied ??? is dit een leerschool voor mij.
Ik snap er geen hout van
De meiden willen allemaal stiekum het liefst in de playboy.
De mannen willem allemaal stiekum het liefst als tiepetje neergezet worden door Paul de Leeuw
Ja toch? Niet dan?
quote:
op 02-18-2000 om 09:03 PM schreef Braakmiddel het volgende:De mannen willem allemaal stiekum het liefst als tiepetje neergezet worden door Paul de Leeuw
Ja toch? Niet dan?
Maybe, maar dan niet te hard want dat kost aanzien. Nou ja, PdL is ook wel een mild mannetje inmiddels..
quote:
op 02-19-2000 om 01:54 AM schreef Perico het volgende:
Seki zat anders van kiet af aan al meteen flink te zeiken over Paul de Leeuw en iedereen die hem een warm hart toedroeg kon rekenen op zijn rappe snerende tong. Hij herinnert mij aan een engerd uit de serie Twin Peaks, een bronskleurige met lange haren die moorden pleegde...
Jahaaaaa hij lijkt sprekend. Dat was one eyed Jack volgens mij
quote:
op 02-19-2000 om 01:54 AM schreef Perico het volgende:
Seki zat anders van kiet af aan al meteen flink te zeiken over Paul de Leeuw en iedereen die hem een warm hart toedroeg kon rekenen op zijn rappe snerende tong. Hij herinnert mij aan een engerd uit de serie Twin Peaks, een bronskleurige met lange haren die moorden pleegde...
AAAAAAAAAAAAAH Je bedoelt BOB! Gadverdegadver, mijn vriend doet hem weleens na, zo over de bank kruipend en naar je toe komend met een diabolische blik in de ogen. Sla hem dan heel hard, want ik ben na Jack Nicholson in The Shining als tweede persoon bang voor BOB, en dat weet 'ie. Gadver, ja inderdaad, het is Bob. Het IS Bob! Aaaah!
Ja Roache.. BOB!!!! Seki is Bob...
Jack Nicholson kon ik nog wel aan, maar inderdaad is Bob de enige figuur van film of tv die me de stuipen op het lijf jaagt -- het zit 'm in die waanzinnig gemene blik en dat over die bank springen... koude rillingen, na zovele jaren nog steeds...
Dus beste buspassagiers: loos collectief Seki per groepszitting subiet en lap de regels aan jullie laars, voordat jullie een voor een voor de bijl gaan!
De mannen willem allemaal stiekum het liefst in de meiden die in de playboy willen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |