?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:47 schreef Markster het volgende:
[..]
die zijn zowiezo slecht. en die zijn er gewoon teveel, zie disney / pixar / marvel etc.
Ik dacht dat die film gecancelled was door geldproblemen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:59 schreef Markster het volgende:
enige film waarvan ik echt denk dat het wat wordt is Halo. Maar een film van zo een dijk van een merchandise kunnen ze gewoon niet laten falen, toch ?
btw net eerste imp gezien in de film. Blijft ze tong achter op ze prooi? wtf is dat
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik dacht dat die film gecancelled was door geldproblemen?
Ik zit de film ook te kijken, maar volgens mij komen die demons wel uit een of andere portal from hell.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
zit nu doom te kijken, best grappig, maar wat heeft het met doom te maken
Het gaat nu over genetic engineering shit enzo, terwijl bij de game alle demons straigt uit de hel kwamen dmv een portal.
Daarbij heb ik nog geen 1 toffe demon gezien
ik hoor ze alleen maar praten over een portal naar de aarde, waar die armygastendus ook vandaan komen, daar moegen de demons niet doorheen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ik zit de film ook te kijken, maar volgens mij komen die demons wel uit een of andere portal from hell.
Tevens:
The Rock![]()
Karl Urban![]()
Rosamund Pike
wtf. is DAAR een film van?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vond Postal niet extreem slecht
Hij is wel van Uwe Bollquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:25 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf. is DAAR een film van?
hjoe extreem geweldadig is die wel niet![]()
![]()
fail.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
welke niet?![]()
tomb raiders
far cry![]()
super mario
double dragon
max payne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
vond de hoofdrolspeler een beetje een faggotassquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:36 schreef -Willempie- het volgende:
Hitman was toch best ok? Ik vond hem iig wel redelijk
het enige geinige aand e fiolm.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehe, het FPS elementje is er nu op..
de film is al afgelopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Dat ie zometeen zo rond gaat lopen net als in het spel is wel baas
Great, nog een film over Hobbits, Feeën en Trollen..quote:Op zondag 27 september 2009 01:21 schreef First het volgende:
Er komt binnekort ook een film over World Of Warcraft
Dwars, Humans,Gnome's, Night elfs, draenei, blood elf's, orcs, taurens, undead.quote:Op zondag 27 september 2009 01:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Great, nog een film over Hobbits, Feeën en Trollen..![]()
Het ging om die chickquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef Markster het volgende:
[..]
vond de hoofdrolspeler een beetje een faggotass
Max Payne vond ik maar matig, de film was niet slecht maar had veel beter gekund.quote:Op zondag 27 september 2009 14:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik vond de film Max Payne nog wel vrij geslaagd eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:17 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Max Payne vond ik maar matig, de film was niet slecht maar had veel beter gekund.Het is geen WolfensteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
Was dat niet andersom?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef BroesWillems het volgende:
Mortal Kombat is gewoon goed.![]()
En GoldenEye hebben ze ook wel een goede film van gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |