?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:47 schreef Markster het volgende:
[..]
die zijn zowiezo slecht. en die zijn er gewoon teveel, zie disney / pixar / marvel etc.
Ik dacht dat die film gecancelled was door geldproblemen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:59 schreef Markster het volgende:
enige film waarvan ik echt denk dat het wat wordt is Halo. Maar een film van zo een dijk van een merchandise kunnen ze gewoon niet laten falen, toch ?
btw net eerste imp gezien in de film. Blijft ze tong achter op ze prooi? wtf is dat
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik dacht dat die film gecancelled was door geldproblemen?
Ik zit de film ook te kijken, maar volgens mij komen die demons wel uit een of andere portal from hell.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
zit nu doom te kijken, best grappig, maar wat heeft het met doom te maken
Het gaat nu over genetic engineering shit enzo, terwijl bij de game alle demons straigt uit de hel kwamen dmv een portal.
Daarbij heb ik nog geen 1 toffe demon gezien
ik hoor ze alleen maar praten over een portal naar de aarde, waar die armygastendus ook vandaan komen, daar moegen de demons niet doorheen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ik zit de film ook te kijken, maar volgens mij komen die demons wel uit een of andere portal from hell.
Tevens:
The Rock![]()
Karl Urban![]()
Rosamund Pike
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |